וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבדיה: שרת החוץ נדקרה ומצבה קריטי

רויטרס

10.9.2003 / 0:01

אלמוני תקף את אנה לינד במרכז קניות בשטוקהולם. צעירה מצאה אותה שוכבת מדממת. ראש הממשלה הורה להשעות מסע פרסום לאימוץ היורו, שלינד היתה מתומכיו

שרת החוץ השבדית, אנה לינד, נפצעה באורח קשה מאד מדקירות אלמוני. על פי הדיווח, השרה נפגעה ממספר דקירות בחזה, בבטן ובידיים על ידי גבר בחנות כלבו במרכז שטוקהולם. מבית החולים נמסר כי היא סובלת מדימום קשה באזור הבטן.

אתר חדשות מקומי דיווח כי המשטרה מחזיקה בחשוד אחד במעשה אך המשטרה הכחישה מאוחד יותר את המידע. בסוכנות איי.פי דווח כי השרה, בת ה-46 הנחשבת פופולארית במדינה, הותקפה במהלך קניות שביצעה, ככל הנראה, לבדה. אנלג'ליקה ביירינג, אחות בת 21, מצאה את לינד שוכבת על הרצפה כשעל ידה מלופפת חתיכת בד. היא סיפרה שהשרה היתה כנראה בהלם. השרה פונתה לבית החולים ועברה ניתוחים לטיפול בפצעיה. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע והודיעה כי היא מחפשת אחר גבר גבוה שלבש מעיל צבאי.

בעקבות התקיפה, הורה ראש ממשלת שבדיה להפסיק את מסע הפרסום בזכות הצטרפות המדינה למדינות היורו. בקול ישראל דווח כי ביום ראשון אמור להתקיים במדינה משאל עם בשאלת אימוץ המטבע האירופי. לינד היא ממובילי התמיכה בהצטרפות למדינות היורו, אך משטרת שבדיה הודיעה כי אינה סבורה שמדובר בהתקפה פוליטית.

שרי הממשלה בשבדיה אינם מאבוטחים באופן צמוד וקבוע למרות רציחתו של ראש הממשלה אולף פאלמה ב-1986. רוצחו של ראש הממשלה מעולם לא נתפס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully