וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא לפתוח תקווה

3.3.2001 / 18:53

אחרי שכולם כבר סגרו את הליגה והכתירו אותה כאלופה, מגיעה היום מכבי חיפה למשחק חוץ מול מכבי פ"ת (18:50, שידור בערוץ 2) ואסור לה לתת לאף אחד סיבות לתקווה

2 מטרות עיקריות היו השבוע למכבי חיפה: להוריד את השחקנים לקרקע ולהרגיע את הרעש סביב ההתנהגות של יוסי בניון.

פחות משבוע אחרי שהביסה את בית"ר ירושלים 0:3 וכנראה סגרה את סיפור האליפות, ממשיכה מכבי חיפה בעבודה האמיתית- שמירה על עקביות ואיסוף נקודת עד שגם מבחינה מתימטית האליפות תהפוך לעובדה רשמית.

חיפה: בניון ישחק, פראליה ייעדר

שבוע ארוך עבר על יוסי בניון. ביום שבת הוא הצטיין, אבל לאחר מכן זכה בעיקר לביקורת על ההתנהגות שלו במשחק ותקרית היריקה, שעיצבנה הרבה אנשים.

אם לא די בכך בימים האחרונים סבל בניון משפעת, אבל אתמול הוא כבר ערך אימון מלא, בו, על פי מנהל הקבוצה, הוא נראה כמו "נמר" ומחר יעלה בהרכב.

בניון יצטרך למצוא את הדרך להסתדר בלי החצי השני שלו העונה במרכז השדה, ננאד פראליה, שייעדר בגלל כרטיסים צהובים

על פי האימון המסכם, נראה כי אברהם גרנט עדיין לא החליט מי יעלה במקום פראליה בהרכב- וואליד באדיר או ראובן עטר.

מלבד היעדרו הכפוי של פראליה לא צפויים שינויים בהרכב הקבוצה, לעומת המשחק מול בית"ר ירושלים.אשר אבישי ז'אנו ימשיך לפתוח בהרכב ואלון חרזי, יניב קטן ורפי כהן ישבו על הספסל.

בהלת כרטיסים בפ"ת

בימים האחרונים דיברו בפ"ת בעיקר על מה קורה עם יוסי מזרחי- נולך לבית"ר או נשאר? עד להודעה חדשה, מזרחי במכבי פ"ת ויש לו עדיין מטרה להשיג: פלייאוף עליון.

אחרי הניצחון באשדוד, מדורגת מכבי פ"ת במקום השביעי, ארבע נקודות ממכבי ת"א וחמש מהפועל פ"ת. בשלושת השבועות הקרובים היא תפגוש את מכבי חיפה, בית"ר ירושלים והפועל ת"א בזו אחר זו והיא חייבת לצבור נקודות כדי לא לאבד מגע עם הפלייאוף העליון.

הבשורה המרה של השבוע בפ"ת הגיעה מכוונו של מוראד מגמדוב. הבלם שלא הצליח להתאושש מפציעה, שהשביתה אותו לאורך תקופה ארוכה העונה, נותח ביום שישי האחרון והא צפוי להיעדר למשך חודש.

שי הולצמן התאושש מהפציעה וצפוי לפתוח בהרכב. הולצמן קיבל ממזרחי שיחרור מהאימון המסכם על מנת שיוכל לנוח ולהשלים את החלמתו.
.
באסיפת הקבוצה אמר היו"ר אבי לוזון לשחקנים: "יש לנו משחק נגד הקבוצה הטובה ביותר. הטבלה לא משקרת, מכבי חיפה לא נמצאת במקרה במקום הראשון".

לאחר האסיפה אמר לוזון ל-ONE: "אני נמצא בתפקיד בערך עשר שנים, ומעולם אני לא זוכר כמות כרטיסים שנחטפת כל כך מהר במכירה מוקדמת. אני לא יכול לאמוד במדויק, אבל בערך 3500 כרטיסים נמכרו. אני מצפה לאצטדיון כמעט מלא וההכנסה תהיה בהתאם, לראשונה מזה עשור". הקופות יפתחו כשלוש שעות לפני שריקת הפתיחה.


בסיבובים הקודמים השיגה מכבי חיפה שני ניצחונות דחוקים על מכבי פ"ת. בסיבוב הראשון, אי שם בספטמבר, הגיעה מכבי פ"ת למשחק כמוליכת הטבלה עם 12 נק' מארבעה משחקים, הפסידה בבית 2:1.

שער עצמי של עידן מליחי בדקה ה-53 ושער של מנור חסן (75) הספיקו מול שער עצמי של אלון חרזי (77). בסיבוב השני, בקרית-אליעזר, ניצחה מכבי חיפה 0:1 משער של סרגיי קלשצ'נקו.

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully