וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קצת רחמים

3.3.2001 / 18:53

מכבי ת"א (עם נמני) מארחת את צפרירים חולון (שבת, 17:00) למפגש השלישי ביניהן העונה. פעמיים זה נגמר עם שישיה לרשת של חולון וזה היה עוד לפני שמכבי נכנסה לכושר

מכבי ת"א תארח בשבת ב-17:00 (שופט: דוד ברק) באיצטדיון בלומפילד את צפרירים חולון, כשברקע מרחפות שתי השישיות של הסיבובים הקודמים.

הצהובים הגיעו לשני המשחקים מול צפרירים במצב לא טוב בליגה. פעם אחת אחרי שני הפסדים רצופים בתחילת העונה ובפעם השניה אחרי שלושה משחקים ללא ניצחון בסיבוב השני. בשני המקרים צפרירים הוציאה אותם מהמשבר(2:6, 0:6).

הפעם המצב קצת שונה: הסיבוב השלישי האיר פנים למכבי ת"א והיא פתחה אותו עם שלושה ניצחונות ותיקו אחד, כאשר בארבעת המשחקים האלה היא כבשה ארבעה שערים וספגה רק שער אחד.

הקבוצה מדורגת במקום השישי ומתחילה לפזול למקומות מעליה, כשמרחיקי הלכת כבר מקווים לתיקו בין בית"ר ירושלים והפועל ת"א ביום ראשון.

הקפטן אבי נמני, שהיה חולה בשפעת ביומיים האחרונים, ערך היום אימון מלא באימון המסכם, ובעזרת של זריקה, שמאורה לחזק את המערכת החיסונית, הוא יהיה כשיר למשחק מחר.

המגן השמאלי, דדי בן דיין, ערך אימון חלקי בלבד וספק אם יוכל לקחת חלק במשחק. בן-דיין סובל ממתיחה בשריר ויעבור מבחן כשירות בשבת בצהריים.

אייל שן הצעיר ימשיך ללבוש את חולצת ההרכב הראשון במקום טל בנין המורחק. ההתלבטות של ניר לוין היא האם לשבץ את אלי ביטון בהרכב הראשון למרות שהחסיר אימונים רבים השבוע (נמצא בטירונות) או לפתוח עם רודריגו גולדברג, שמראה לאחרונה סימני שיפור.

מכבי ת"א מוציאה כרטיסים למכירה במכירים חדשים, של 30 ש"ח לילד ו-50 ש"ח למבוגר.

שייע: נקווה לטוב

בצפרירים חולון רוצים להחזיר את הכבוד אחרי שתי התבוסות המשפילות שחטפו ממכבי. הקבוצה שמדורגת במקום האחרון הפסידה במחזור הקודם בבית 2:0 לראשל"צ, אחרי שני ניצחונות רצופים על בית"ר ירושלים ומכבי פ"ת.

בחולון קיוו שהניצחונות יחזירו אותם למאבק על ההישארות בליגה, אולם הפסד הבית לראשל"צ הותיר אותם במרחק של שמונה נקודות מבני-יהודה ומהקו האדום.

מלבד יוסי אלפיה, שייעדר בגלל צהובים, לרשות שייע עומד סגל מלא. זיו כבדה, שנכנס במחצית השניה בשבוע שעבר מול עירוני ראשל"צ, יחזור להרכב הפותח בעקבות יכולתו הטובה.

המאמן שייע פינגבויים אמר לקראת המשחק: "לא הרביתי במילים מיוחדות לקראת המשחק. אני זוכר ולא שוכח את התבוסה במפגש הקודם שלנו מול מכבי ת"א, היום אנחנו קבוצה מאורגנת יותר ונקווה לטוב".

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully