וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופנהיימר מודאגים מהמזומנים של קומטאץ'

3.3.2001 / 18:53

החדשות האחרונות על המניות הישראליות בניו יורק

שירות TheMarker.com
ltpgt
ltigtltbgtltfont color=redgt
20 בפברואר 2001
lt/igtlt/bgtlt/fontgt
ltbgt
ספיאנס תספק מערכות תוכנה לפנסוניק UK במסגרת פרויקט
משותף בשווי של 2.75 מ' ד'
lt/bgt
חברת ספיאנס , המתמחה בפתרונות בתחום העסקים האלקטרוניים, הודיעה כי תבצע פרויקט משותף עם ספקית המוצרים האלקטרוניים פנסוניק UK, ובמסגרתו תפתח מערכת ללוגיסטיקה של שרשרת הייצור שלה, הידועה בשם PRIDE.
lt/pgt

ltpgt
לצורך ביצוע הפרויקט, תספק ספיאנס לפנסוניק UK את פתרונות ה-eMerge שלה, שיהוו בסיס לפיתוח מערכת הלוגיסטיקה. ההכנסות של ספיאנס מהפרויקט מוערכות ב-2.75 מיליון דולר, אולם מהחברה לא מסרו החל מאיזה רבעון יבואו לידי ביטוי בתוצאות הכספיות.
ltbgt
ריטליקס תספק תוכנה קמעונאית במיליוני דולרים ל-250 תחנות של חברת דלק
lt/bgt
ריטליקס חתמה על הסכם לאספקת פתרון Host-to-Post לחברת דלק שתיישם את תוכנת ניהול הרשת של ריטליקס במרכז החברה בנתניה ובקופות המכירה בכל האתרים של החברה ברחבי הארץ.
lt/pgt

ltpgt
בדלק מעריכים כי עד שנת 2003 יותקנו המערכות בכ-250 תחנות דלק וב-130 חנויות נוחות. התקנות ראשונות בחנויות החלו בינואר 2001. היקפה הכספי של העסקה נאמד בכמה מיליוני דולרים עד לשנת 2003.
lt/pgt

ltpgt
המערכת של ריטליקס מאפשרת לכל אתר לנהל את מכירות הדלק ואת מכירות החנות במקביל מפלטפורמה אחת, תוך שמירה על הפרדה עסקית בין התחומים, עם אפשרויות הרחבה בעתיד. פונקציות המערכת העיקריות כוללות סריקת מוצרים ברמת החנות, ניהול עובדים, ניהול מלאי וניהול מכירות דלק.
ltbgt
רדוור משיקה מרכז פיתוח חדש בירושלים
lt/bgt
רדוור הודיעה על פתיחת מרכז פיתוח חדש בהר החוצבים, כשבמהלך השנה תגייס החברה 30 אנשי פיתוח נוספים שיאיישו את המרכז.
lt/pgt

ltpgt
מרכז הפיתוח בירושלים יתמקד בהובלת קו מוצרי ה-Management Systems 0Networking. כמו כן, תפותח במרכז מערכת חדשנית לצורכי Fully Automatic Testing של מוצרי התקשורת של החברה.
lt/pgt

ltpgt
רדוור מפתחת, מייצרת ומשווקת פתרונות Management ITM - Internet Traffic, המאפשרים זמינות גבוהה ורציפה לאתרי אינטרנט, שירותים, יישומים ותוכן, המבוססים על פרוטוקול האינטרנט.
ltbgt
נייס תספק מערכת הקלטת וידיאו דיגיטלית לקולג' בלונדון
lt/bgt
נייס תספק את מערכת הקלטת הווידיאו לטלוויזיה במעגל סגור בדלוויץ' קולג' בלונדון, בו לומדים יותר מ-1,400 סטודנטים ב-15 בניינים. נמסר מנייס כי הקולג' בחר במערכת NiceVision של נייס "בשל יכולתה לתפקד במספר אתרים בו זמנית ובשל הטכנולוגיה הדיגיטלית המתקדמת שלה".
lt/pgt

ltpgt
נייס מספקת פתרונות הקלטות מולטימדיה דיגיטליות. בין היתר נמכרים מוצריה באולמות מסחר, אתרי בקרת טיסה ושווקים ממשלתיים.
ltbgt
תפרון תציג הרעה נוספת בתוצאותיה ברבעון הרביעי של 2000
lt/bgt
חברת הטקסטיל תפרון עשויה להציג הרעה נוספת בהמשך לאזהרת רווח שפירסמה בחודש אוקטובר 2000 בנוגע לתוצאותיה ברבעונים השלישי והרביעי של השנה.
lt/pgt

ltpgt
תפרון דיווחה בעבר כי הכנסותיה בכל אחד מהרבעונים האמורים ינועו בין 54 ל-60 מיליון דולר. עם זאת, החברה עשויה לבצע ברבעון הרביעי הפרשות כתוצאה ממחיקה של מלאים, שיביאו להרעה בשורת הרווח הנקי שלה. ההרעה בתוצאות תפרון נובעת משני גורמים עיקריים: ההאטה בשוק האמריקאי וליקויים בניהול החברה, שהביאו להחלפת המנכ"ל.
ltbgt
אלרון סופטוור ביטלה שכירת בניין בפארק אזורים
lt/bgt
אלרון סופטוור מקבוצת אלרון לא תשתכן בבניין עצמאי בשטח של כ-10,000 מ"ר בפארק אזורים בפ"ת, בניין שהיה אמור להיבנות במיוחד עבורה.
lt/pgt

ltpgt
החברה קיבלה לאחרונה החלטה להסתפק בשכירת כ-4,000 מ"ר בבניין המאכלס מספר חברות. חברת נכסי אזורים 560011-MRQ , שבונה את פארק אזורים, מנהלת מו"מ עם חברות שונות המעוניינות לשכור שטחים בבניין שבו היתה אמורה אלרון להשתכן.
ltigtltbgtltfont color=redgt
19 בפברואר 2001
lt/igtlt/bgtlt/fontgt
ltbgt
נקסוס תספק ציוד איתור רכבים לחברת עדן טלקום הישראלית בשווי של 1.5 מ' ד'
lt/bgt
נקסוס , ספקית מערכות איתור מוצרי תקשורת סלולרית, הודיעה כי תספק מערכות איתור כלי רכב אוטומטיות (AVL) לחברת עדן טלקום הישראלית. שוויה של הזמנה זו הוא 1.5 מיליון דולר כשמאז 1999, ההזמנות מעדן טלקום מסתכמות ב-6.7 מיליון דולר.
lt/pgt

ltpgt
טכנולוגיית הזימון הדו כיוונית (Two Way Paging) של נקסוס מסייעת לעדן טלקום בשליחה וקבלת הודעות, מידע ופקודות מהרכב וחזור. המוצר של עדן נקרא "פוינטר", והוא מאפשר לאתר רכבים ואנשים בצורה מדויקת, למגוון מטרות. עדן טלקום נחשבת לחברה השנייה בגודלה בארץ למערכות אבטחה, מיגון ואיתור רכבים, בשוק שנשלט על ידי חברת איתוראן.
ltbgt
באינווסטק מעניקים למניית ECI המלצת "צבור" ומציבים לה מחיר יעד של 17 דולר - גבוה ב50% ממחיר השוק
lt/bgt
בשבוע החולף דיווחה אי.סי.איי על הפסד תפעולי של 120 מיליון דולר ברבעון הרביעי של שנת 2000, ומנייתה צנחה בסיכומו של השבוע ב-19% והגיעה לשפל מאז שנת 1995 של 10.7 דולרים.
lt/pgt

ltpgt
בעקבות שיחת הוועידה בה השתתפו כלכלני אינווסטק הם סבורים כי עתידה של אי.סי.איי ורוד יותר ממה שהמשקיעים בשוק מעריכים. יכולתה של החברה לגייס הלוואה מבנקים ישראליים מורידה מהפרק, להערכתם של כלכלני אינווסטק, את חששם של המשקיעים מבעיות בתזרים המזומנים של החברה.
lt/pgt

ltpgt
המשאבים הנוספים גם פוטרים את החברה מהצורך למכור בחיפזון אחת או יותר מהחברות הבנות שלה במחירים הנמוכים משוויין האמיתי. כלכלני אינווסטק סבורים כי ההסתברות למכירה מלאה או חלקית של אחת מהחברות הבנות של אי.סי.איי גבוהה למדי, במידה שהשווי של החברות הבנות יעלה (תלוי בשיפור בתנאי השוק).
lt/pgt

ltpgt
באינווסטק מעריכים כי שווי השוק הנוכחי, המסתכם בכ-990 מיליון דולר, נמוך בהרבה משוויה האמיתי של החברה, שמחזור מכירותיה הצפוי לשנת 2001 מסתכם ב-1.28 מ

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully