וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוש דן: שלושה מקרי רצח בתוך 12 שעות

3.3.2001 / 18:53

צעיר שהשתחרר לאחרונה מהכלא נרצח אתמול בפתח תקווה; אלמונים ירו הבוקר בגבר ובכלבת השמירה שניסתה להגן עליו; 3 שעות מאוחר יותר ירו שני צעירים על אופנוע בצעיר במרכז קרית אונו

מאת אסף לוי

שלושה מקרי רצח אירוע הלילה והבוקר בגוש דן, כולם על רקע פלילי.

בפתח תקווה נרצח הלילה ביריות בראשו גיא ראובני, בן 20, בשעה שעבד בחנות ירקות. ראובני השתחרר רק לפני מספר חודשים מהכלא, שם ריצה עונש מאסר על עבירות רכוש וסמים. המשטרה מעריכה כי הוא נרצח על רקע סכסוך בין עבריינים.

בשעות הבוקר נורה גבר כבן 43 בביתו בשכונת הארגזים בתל אביב. הנרצח, פאר אברהם, 43, גרוש ואב לשניים, נורה בידי אלמונים שחדרו לביתו וירו גם בכלבת השמירה שלו.

סמוך לשעה שמונה בבוקר התקשרה אישה למשטרה וסיפרה כי חברה לחיים נורה הבוקר בדירתם המשותפת. כוחות משטרה בפיקודו של מפקד המחוז, ניצב יוסי סדבון, ומפקד תחנת יפתח ניצב משנה מנשה ארביב, הגיעו למקום ופתחו בחקירה.

מחקירה ראשונה עולה כי האישה חזרה לביתה ומצאה שני אלמונים מכים את בן זוגה, וגם את כלבתו. החבר עמד בפתח הבית כשהוא זב דם ונאבק בהם. האישה החלה לצעוק והשניים נמלטו מהמקום. צוות מגן דוד אדום שהגיע למקום קבע את מותו, וגם את מות הכלבה.

הנרצח מוכר למשטרה. לאחרונה שימש כמדריך נוער בפנימיה דתית באזור בית שמש. הרקע טרם הוברר אך ככל הנראה מדובר באירוע על רקע פלילי.

מקרה הרצח השלישי אירע בשעה 11:10 במרכז המסחרי בקרית אונו. הנרצח, שלמה ממרוט, בן 26 תושב אור יהודה, נסע ברכב מסוג יונדאי שלא היה שייך לו, ברחוב לוי אשכול מכיוון דרום לצפון.

בשעה שהמכונית עמדה ברמזור, התקרבו אליה שני רעולי פנים רכובים על אופנוע, וירו לעבר הצעיר מספר יריות מטווח קצר. הצעיר נפגע באורח אנוש. צוות מגן דוד אדום שהוזעק למקום ניסה לבצע בו פעולות החייאה ללא הצלחה, אך הוא נפטר מפצעיו.

אדם נוסף שהיה עמו ברכב לא נפגע מהירי. הנרצח מוכר למשטרה, הרקע למעשה ככל הנראה פלילי. הגופה מועברת כעת לנתיחה במכון לרפואה משפטית באבו כביר. הודעה נמסרה למשפחתו של הנרצח.

שני הרוצחים נמלטו מהמקום. מסוק הועלה לאוויר בניסיון ללכוד את שני היורים, וכן הוקמו מחסומים בדרכים.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully