וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הילארי קלינטון: לא ידעתי שאחי קיבל כסף מהעבריינים שקיבלו חנינה מבעלי

3.3.2001 / 18:53

עו"ד יו רודהאם קיבל 400 אלף דולר משני עבריינים, שזכו לחנינה מביל קלינטון; רודהאם החזיר את הכסף, בעקבות בקשתו של הנשיא לשעבר; הילארי: אני מזועזעת ומאוכזבת

הילארי קלינטון אמרה שהיא "מזועזעת ומאוכזבת" בעקבות הגילויים לפיהם אחיה קיבל 400 אלף דולר משני עבריינים שזכו לחנינה מנשיא ארה"ב לשעבר, ביל קלינטון, ביום האחרון לכהונתו. במסיבת עיתונאים אמרה קלינטון שאין לה קשר לנושא החנינות. היא הוסיפה שלא דיברה עם אחיה מאז הגילוי והיא לא מעוניינת בכך.

ביל קלינטון מסר בהצהרה שהוא ואשתו לא היו מודעים לעסקים של יו רודהאם, אחיה של הילארי, והוא ביקש ממנו להחזיר את הכסף משום שבני הזוג "מאוד מוטרדים" ממה שקרה. רודהאם, שקיבל את הכסף כשכר טירחה לאחר שדאג להפחתת מאסר וחנינה לשני עבריינים, החזיר את הסכום לבעליו.

קלינטון העניק ביומו האחרון כנשיא 140 חנינות, שגררו ביקורת נוקבת, הן מצד הרפובליקנים והן מצידם של הדמוקרטים. עד כה, עיקר הביקורת הופנתה לחנינה שהוא העניק למיליארדר מרק ריץ'. על פי הפירסומים, תרמה אשתו של ריץ', דניס, למפלגה הדמוקרטית ולמסע הבחירות של הילרי לסנאט. קלינטון עצמו הכחיש כל קשר בין התרומות לחנינה ואמר כי כל החנינות היו ראויות.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully