וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסיה: עליות שערים חדות במגזר הפיננסים בטוקיו

3.3.2001 / 18:53

הניקיי עלה ב-1.3% לאור הערכה כי הממשלה עומדת לנקוט באמצעים על מנת להביא להתאוששות שוק ההון במדינה; עליות שערים במניות האינטרנט

יהודה שויצר
ltpgt
למרות החולשה שהפגין אתמול הנאסד"ק, נרשמו היום עליות שערים במדדים המובילים באסיה. בטוקיו עלה הניקיי ב-1.3%, לאור הערכה גוברת כי הממשלה עומדת לנקוט באמצעים על מנת להביא להתאוששות שוק ההון במדינה, שצלל ב-20% בששת החודשים שחלפו.
lt/pgt

ltpgt
עליות שערים חדות נרשמו במניות הפיננסים. בטוקיו, מיזוהו בנק, הבנק הגדול בעולם מבחינת שווי נכסים, עלה ב-5.1%, והשלים עלייה של 12.1% בארבעת ימי המסחר האחרונים. מניית סנאווה בנק עלתה ב-6.7% ובנק אוף טוקיו עלה ב-3.4% בתום יום המסחר.
lt/pgt

ltpgt
עליות שערים חדות נרשמו במניות האינטרנט. יאהו יפאן, השלוחה היפאנית של פורטל האינטרנט הפופולרי, נסקה ב-12.7%, ובנק השקעות האינטרנט סופטבנק סיים את המסחר בעלייה של 6.7% .
lt/pgt

ltpgt
האווירה האופטימית שרתה גם על מניות היצואניות הגדולות, שנחבטו לאחרונה עקב ההאטה בארה"ב. סוני, יצרנית ציוד האלקטרוניקה הגדולה, עלתה ב-2.2%, שארפ קפצה ב-4.3% וקיוסרה סיימה את המסחר בעלייה של 0.2% .
lt/pgt

ltpgt
ענקית האלקטרוניקה והשבבים היפאנית טושיבה העריכה כי עסקי המוליכים למחצה שלה יצמחו בשיעור הגבוה פי 2 משיעור הצמיחה בשוק, זאת לאור דרישה גוברת לשבבים לטלפונים ניידים מתקדמים. החברה העריכה כי בשלוש השנים הקרובות מכירות השבבים יצמחו ב-20% בקצב שנתי. תחזית הצמיחה לשוק המוליכים למחצה ככלל מגיעה כעת ל-11.5%. מניית החברה עלתה ב-1.8% לאור התחזית האופטימית.
lt/pgt

ltpgt
יצרנית המחשבים פוג'יטסו עלתה ב-2.7% ו-NEC, יצרנית שבבי המחשב ואביזרים נלווים לתעשיית המחשבים, עלתה ב-0.2% .
lt/pgt

ltpgt
בהונג קונג עלה ההאנג סנג ב-0.7% בהובלת מניות הטלקום. האצ'יסון וומפואה, חברת ההחזקות הגדולה, הודיעה כי תרכוש את החזקותיה של מוטורולה בחברת הסלולר האצ'יסון טלקום ב-120 מיליון דולר. מניית האצ'יסון ירדה ב-1.1% .
lt/pgt

ltpgt
מנגד, מניית PCCW, חברת הטלקום הגדולה, עלתה ב-4%, וצ'יינה יוניקום רשמה עלייה של 2.2%. צ'יינה מוביל, חברת הסלולר המובילה בסין, עלתה ב-1.9%.
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully