וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוסנט השלימה חידוש קו האשראי בדקה ה-90'

3.3.2001 / 18:53

דירוג האשראי של יצרנית ציוד התקשורת הורד לפני שבועיים ועמד בפני הורדה נוספת ל"זבל"

רויטרס
ltpgt
יצרנית ציוד התקשורת לוסנט הודיעה אתמול כי היא צפויה להשלים את ההליכים לחידוש קו האשראי שלה בסך 2 מיליארד דולר, שהסתיים אמש בחצות. חידוש קו האשראי הוא חלק מתוכנית הלוואה בהיקף של 6.5 מיליארד דולר, שנועדה להשאיר את דירוג האשראי של החברה מעל הדירוג "זבל". לא ניתן היה לקבל פרטים נוספים.
lt/pgt

ltpgt
בנקי ההשקעות ג'יי.פי מורגן וסלומון סמית ברני מנסים לארגן ללוסנט תוכנית הלוואה נוספת של 4.5 מיליארד דולר. התוכנית כוללת חידוש קו אשראי של 2 מיליארד דולר, והלוואה נוספת של 2.5 מיליארד דולר, הקשורה למכירה המתוכננת של חטיבת הסיבים האופטיים של לוסנט, שהכנסותיה מסתכמות ב-2 מיליארד דולר לשנה. במקביל מנסה לוסנט לארגן קו אשראי נוסף של 2 מיליארד דולר לתקופה של 5 שנים.
lt/pgt

ltpgt
לפני כשבועיים קיבלה לוסנט הורדות דירוג מחברות האשראי מודי'ס ו-S&P. מודי'ס אף מסרה כי אם לוסנט לא תצליח לחדש את קו האשראי, תישקל הורדת דירוג החוב של החברה אל מתחת לרמת השקעה. הורדת הדירוג ל"זבל" היתה גורמת לייקור עלות הלוואות החברה, ועשויה היתה למנוע מלוסנט למכור אגרות חוב קונצרניות קצרות, שהן סוג של חוב.
lt/pgt

ltpgt
בחודש שעבר הודיעה החברה כי תרשום הפרשה של 1.6 מיליארד דולר על שינויים מבניים בחברה. עוד הודיעה על קיצוץ כוח העבודה שלה ב-10% - או 10,000 עובדים.
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully