וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שדכנית חשודה בהונאת עשרות גברים

9.9.2003 / 11:11

גבתה כספים מגברים תמורת הבטחה למצוא להם כלה. לאחר מכן נפגשה עמם והציגה עצמה כמועמדת. ניהלה יומן בו העניקה לקורבנותיה ציונים

בעלת משרד שידוכים נעצרה אתמול בחשד להוצאת כספים ועושק מלקוחות. החשודה, שלומית שפיר, בת 30 מבת ים, נעצרה על ידי מפלג ההונאה בבית קפה ברמת גן במהלך מפגש שערכה עם "חתן פוטנציאלי". מעצרה הוארך היום בבית משפט השלום בתל אביב בשישה ימים.

מהחקירה עולה כי שפיר, שכינתה עצמה "שירה", הונתה עשרות גברים, להם הבטיחה למצוא מועמדת ראויה לחיי נישואין. לאחר שהפקידו כסף בחשבון בנק כדמי הרשמה, נפגשה שפיר עימם והציגה את עצמה כמועמדת, והוציאה מהם כספים נוספים במסגרת ההכנות לטקס נישואיהם.

החשודה ניהלה יומן ובו תיארה את מעלליה לרבות מתן ציונים למועמדים: "יש לו כסף", "קל לסינג'ור" וכו'. הכספים הופקדו בחשבונותיהם של שותפיה למרמה ובחשבונותיהם של בעלי חוב בשוק האפור.

במסגרת החקירה בודקת המשטרה תלונה של גבר בן 30 מירושלים, ששיפר חשודה כי ניצלה את היותו לוקה בנפשו. על פי החשד, היא הוציאה ממנו אלפי שקלים והחתימה אותו על מסמכים להקמת עמותה, בראשה הוא היה אמור לעמוד. המתלונן כלל לא הבין מה מטרות העמותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully