וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוננות ביטחונית מוגברת בקו התפר

9.9.2003 / 0:01

המשטרה פרסה מחסומים באזור השרון בשל התרעות חמות על חדירת מחבלים. הפלסטינים מדווחים על כניסת כוחות גדולים של צה"ל לטול כרם

באיזור קו התפר הוכרזה אמש כוננות ביטחונית מוגברת עקב התרעות חמות לחדירת מחבלים לתחומה של ישראל. בגלי צה"ל דווח כי כוחות גדולים של משטרה וצה"ל הוצבו לאורך צירי התנועה, בכניסות לערי השרון ובמרכזן.

מאז ניסיון ההתנקשות הכושל בראש החמאס, השייח' אחמד יאסין, וצמרת הארגון, ניכרת עליה משמעותית במספר ההתרעות על פיגועים שהגיעו למערכת הביטחון.

מקורות פלסטיניים דיווחו הלילה על כניסה של כוחות גדולים של צה"ל לטול כרם. על פי הדיווח צה"ל הטיל עוצר על העיר וביצע חיפושים בבתים. במהלך הסריקות אירעו חילופי אש אך לא דווח על נפגעים.

ברצועת עזה היו אתמול חילופי אש באזור נווה דקלים - לא דווח על נפגעים. בקול ישראל דווח כי פלסטינים ירו שני טילי נ"ט לעבר עמדת צה"ל ליד ההתנחלות ומוקדם יותר נורתה לשם אש מנשק קל. חיילי צה"ל השיבו אש.

אתמול בבוקר מנע כוח צה"ל פיגוע סמוך למחסום ארז שבצפון הרצועה. פלסטיני חמוש שהתקרב למחסום נורה ונהרג בידי כוח צה"ל שהבחין בו. במקום התפתחו חילופי אש. לא היו נפגעים בקרב חיילי צה"ל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully