וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליק רון: ועדת אור שיבשה הליכי חקירה

9.9.2003 / 0:02

ערוץ 2: מפקד המחוז הצפוני לשעבר אמר את הדברים למפכ"ל ובכירים נוספים. אהרונישקי דחה בקשת ולדמן, שוועדת אור המליצה להדיחו, לצאת לחופשה

מפקד המחוז הצפוני לשעבר, ניצב בדימוס אליק רון, האשים את ועדת אור לחקר אירועי אוקטובר 2000 בשיבוש שיטתי של הליכי חקירה. צוות צילום של ערוץ 2 הקליט אתמול את רון אומר את הדברים בשיחה עם המפכ"ל שלמה אהרונישקי, ושני קצינים בכירים בדרגת ניצב. רון אמר כי "יש דברים שהציבור לא מבין. הציבור לא יודע שהוועדה שיבשה הליכי חקירה ברגל גסה וברורה. במשך שנתיים וחצי, זה שלא נתנו הוכחות...". רון כינה את מסקנות הוועדה "חוצפה נזק וטמטום".

בקול ישראל דווח אמש שהמפכ"ל אהרונישקי, ומפקד המחוז הצפוני, יעקב בורובסקי, דחו את בקשתו של מפקד מרחב חוף, תת ניצב משה ולדמן, לצאת לחופשה בעקבות המלצות ועדת אור שקבעה כי יש להדיחו מיידית מתפקידו.

ולדמן ביקש לצאת לחופשה עד שהממשלה תדון בהמלצות ועדת אור ותחליט אם היא מבצעת אותן. בקול ישראל דווח כי אהרונישקי ובורובסקי אמרו לוולדמן שהם תומכים בו תמיכה מלאה וכי עליו להמשיך בתפקידו.

הממשלה צפויה לדון בהמלצות ועדת אור שכללו ביקורת חריפה בעיקר נגד צמרת המשטרה, אך גם נגד השר לביטחון פנים דאז, שלמה בן עמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully