וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוהר לא ישחק בשבת

3.3.2001 / 18:53

אצבע רגלו הפגועה התנפחה ובניגוד להערכות המקוריות, לא יופיע הקפטן הנתנייתי במשחק מול הפועל חיפה בשבת

קפטן מכבי נתניה, איציק זוהר, לא התאמן היום, לאחר שחלה הרעה מסוימת במצב פציעתו. זוהר שבר אצבע בכף רגלו בשבוע שעבר ואתמול לאימוני ריצה, בתקווה שבתחילת השבוע הבא יוכל לשוב לאימונים מלאים ולהופיע במשחק מול הפועל ת"א.

היום נמנע זוהר מלהתאמן לאחר שאצבעו התנפחה וכאבה. זוהר יבדוק יחד עם רופאת הקבוצה, ד"ר מיכל גולדווירט, דרך טיפול חלופית. זוהר ל-ONE: "ברור שלא אשחק השבת. האצבע אכן לא נראית טוב, אבל נעשה מאמצים שאוכל בשבוע הבא לשחק לפחות חלק מהמשחק".

מלבד זוהר, נטלו היום חלק באימון כל שחקני הקבוצה כולל מנחם קורצקי ותומר שם טוב, שלא התאמנו במהלך השבוע. רביד גזל, שחקן נבחרת הנוער, שהתגייס לפני כשבועיים לצה"ל, נעדר כל השבוע מאימונים, הוא יישאר בבסיס הטירונות ולא ייכלל בסגל הקבוצה למשחק מול הפועל חיפה בשבת.

הפועל ת"א: בלילי ערך אימון חלקי



פיני בלילי, חלוץ הפועל ת"א, שהתלונן היום על כאבים בשריר התאומים, לא ערך אימון מלא. בלילי ערך אימון ריצה, אבל נטש את האימון בשלב משחקי הכדור.

דניס אונישנקו לא התאמן היום בשל פציעה, שחומרתה עדיין לא ברורה. אישטאוון פישונט ערך אימון מלא, למרות שבימים האחרונים התלונן על כאבי גב.

אשדוד: גלאם בספק לשבת




ובמ.ס אשדוד - משה גלאם חזר היום להתאמן, אולם עדיין לא התאמן באופן מלא. גלאם, שסובל משפעת, נעדר אתמול מהאימון ומנסה להתגבר גם על פציעה באצבעות כף הרגל, הגורמת לו לכאבים והגבלה בתנועה.

גלאם צפוי לשחק במשחק בשבת מול עירוני ראשל"צ בעזרת זריקה לשיכוך כאבים לשחק. גלאם: "אני מאוד מקווה שלא יכאב לי ושאוכל לשחק בשבת". הקשר, כפיר אדרי, לא הגיע היום לאימון עקב סיבות משפחתיות.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully