וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

NBA: מוטומבו עבר לפילדלפיה

3.3.2001 / 18:53

פילדלפיה, בעלת המאזן הכי טוב בליגה, הצליחה לשים את ידה על הסחורה הכי חמה בשוק ההעברות והיא הופכת למועמדת רצינית לתואר האליפות

מאת אורי בר-שביט

טרייד ענק הלילה ב-NBA, שמשמעותו ברורה: פילדלפיה רוצה אליפות והיא רוצה אותה עוד העונה. הסיקסרס רשמו הישג משמעותי, כשהצליחו לצרף את הסנטר הכי משמעותי במזרח והריבאונד המוביל של הליגה- דיקמבה מוטמבו מאטלנטה הוקס. עם זאת יש פה ויתור ברור על העתיד לטובת ההווה, שכן ראטליף בן ה-27 צעיר ב-7 שנים ממוטומבו ונמצא במגמת שיפור מתמדת.

מעתה כל קבוצה שתשחק מול חבורתו של לארי בראון, תצטרך לשבור את הראש פעמיים: פעם אחת בשאלה איך עוצרים את אלן אייברסון ופעם שניה בניסיון לפרוץ את החומה ההגנתית שיוצר מוטומבו ברחבה.

המחיר אותו הסכים לארי בראון לשלם תמורת מוטומבו: תיאו ראטליף, טוני קוקוץ', נאזר מוחמד ופפה סאנצ'ז. בנוסף למוטומבו תקבל פילדלפיה גם את הסמול פורוורד בן ה-25, רושאון מקלאוד, בעל ממוצע של 9.9 נקודות ו-3.5 ריבאונדים למשחק.

מוטומבו (2.16 מ'), החתום על חוזה בסך 14.4 מיליון דולר לעונה הנוכחית, יהפוך לשחקן חופשי ב-1 ביולי וסביר להניח שהעברתו כללה הסכם, חשאי לעת עתה, על חידוש חוזהו. כל מי שראה את השילוב בין מוטומבו לאייברסון במשחק האולסטאר, יודע שיש מה לחכות.

אטלנטה מוותרת על לב הקבוצה שלה ומקבלת בתמורה את החוסם המוביל של הליגה- ראטליף (3.74 חס' למשחק), שעבר ניתוח בזרוע וישוב לשחק רק בעוד כארבעה שבועות.

מבין שלושת השחקנים הנוספים, השם המשמעותי היחידי הוא הקרואטי, טוני קוקוץ', שעבר עונה שחונה בפילדלפיה- פתח בארבעה משחקים בלבד ורשם ממוצעים של 8.1 נקודות ו-3.4 ריבאונדים למשחק.

עם זאת, הניסיון של קוקוץ' ויכולת ניהול המשחק שלו מעמדת הפורוורד, יכולים להכניס קצת סדר במשחק ההתקפה הלא מאוד יעיל של ההוקס.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully