וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשביר מחסני אופנה לא מצליחה לרכב על הגל הסלולרי

3.3.2001 / 18:53

המיזם שהקימה הפסיד יותר ממיליון שקל; המיזם למכירת מוצרים סלולריים, בו מחזיקה המשביר ב- 35% מהמניות, הציג הכנסות של 119 אלף שקל בלבד מאז השקתו במארס 2000

שלומי גולובינסקי

בשיאה של הגאות בענף הסלולר הודיעה חברת המשביר מחסני אופנה שגם היא אינה מתכוונת לפספס את ההזדמנות להיכנס לתחום הצומח והרווחי של שיווק אביזרים סלולריים.

לשם כך התקשרה המשביר עם החברה האנגלית The Carphone Warehouses, והשתיים הקימו במשותף את חברת דה פונהאוס, העוסקת בשיווק ומכירה של ציוד, מכשירים ושירותים סלולרים. חלקה של המשביר בדה פונהאוס, שהוקמה במארס 2000, עומד על 35%.

נכון לסוף 2000, נראה שהמשביר מחסני אופנה פיספסו לא מעט. אף כי החברה החדשה מתפעלת 4 סניפים ו-4 דוכנים בתוך סניפי רשת המשביר מחסני אופנה, היא לא הצליחה לרשום הכנסות של ממש. אלו הסתכמו ב-119 אלף שקל בלבד, במהלך 9 החודשים לפעולתה.

הסכום הגבוה ביותר בדו"חותיה של דה פונהאוס מופיע למרבה המבוכה דווקא בשורה התחתונה. ההפסד שרשמה החברה בתשעת החודשים הראשונים של 2000 מסתכם ביותר ממיליון שקל. ההפסד הגבוה יחסית הוא הודות להוצאות הנהלה וכלליות של 814 אלף שקל, והוצאות מכירה של 286 אלף שקל, למעלה מכפליים ממחזור ההכנסות של דה פונהאוס.

כיום עוסקת פונהאוס בשיווק אביזרים סלולרים ברשת סלקום. תוקף הסכם ההפצה שחתמה עם סלקום הוא לשלוש שנים, עם זכות הארכה.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully