וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחזירו לי את הבית של פיסטוק

3.3.2001 / 18:53

שני עובדי חברת הייטק הקימו אתר במטרה לאסוף חתימות להקמת ערוץ שישדר תוכניות נוסטלגיה; חברת יס: נשקול כל הצעה שנקבל

מאת יניב קרן

לפני כחודש עלה לרשת אתר אינטרנט חדש, במטרה לאסוף קולות של גולשים לצורך הקמת ערוץ תוכניות נוסטלגיה באחד מערוצי הטלוויזיה. עד כה נאספו באתר כ-3,000 חתימות, ומפעיליו מצפים לקולות נוספים.

בימים בהם האינטרנט הופך למסחרי וממוסד ניתן עדיין למצוא אנשים שבוחרים לנצל את המדיום לקידום מטרות שאינן ברות רווח, לפחות לא רווח פיננסי. איתן גולן ואלדד קופרמן שניהם עובדי חברת היי-טק התגעגעו לתוכניות הטלוויזיה הנוסטלגיות והחליטו לעשות משהו בנידון.

"הרעיון עלה באחת מהפסקות הצהריים", מספר קופרמן. "חשבנו שיש מקום לערוץ כזה שישדר 24 שעות ביממה". לדבריו, הרעיון אינו מקורי ובארצות הברית פועל ערוץ כזה בהצלחה רבה.

השניים ניצלו את הידע שרכשו במסגרת עבודתם והחלו לעבוד על האתר. "בנינו אותו בסופי שבוע, ואספנו את החומרים מכל מיני אתרים אחרים". לאחר שהאתר היה מוכן קנו השניים דומיין ושכרו מקום על שרתי אינטרנט זהב. "שילמנו את הכל מהכיס שלנו. לא היתה לנו שום כוונה מסחרית, המטרה שלנו היא לקדם הקמת ערוץ כזה, שיכול להיות בעל ביקוש רב", אמר קופרמן.

על מנת להפיץ את הבשורה, השתמשו השניים בהפצה ויראלית ושלחו את ההודעה על האתר למיילינג ליסט שלהם. "תוך חודש הצלחנו לאסוף כ-3,000 חתימות, אבל אנחנו מצפים ליותר".

קופרמן אינו חושש מהנזק שעלול להיגרם משידור חוזר של תוכניות: "אני מודע לחשש שהקסם של פעם ילך לאיבוד, אבל אני מאמין שתוכנית שהיתה טובה פעם תהיה טובה גם היום. הבן הצעיר שלי מאוד מתלהב כשהוא צופה בקלטות של 'הבית של פיסטוק', ואני מאמין שגם אחרים יכולים להנות מתוכניות כאלה".

בינתיים לומדים קופרמן וגולן את דרכי הפניה לחברות המדיה, ומצפים לעוד חתימות, בעזרתם ניתן יהיה להמחיש את הביקוש שיש לנושא. "משיחות שניהלתי עם מספר אנשים הבנתי שיש עניין גבוה בתוכניות כאלה. חלקם אף דיווחו, כי פתיחת ערוץ כזה עשויה להניע אותם להתחבר לחברה מסויימת".

מחברת יס נמסר בתגובה, כי החברה תשמח לבחון כל הצעה שתוגש אליה. את תגובת חברות הכבלים לא ניתן היה להשיג.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully