וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטמן שוחרר לביתו

3.3.2001 / 18:53

מאמן בית"ר ירושלים, שאושפז בבית החולים "כרמל", שוחרר אחר הצהריים למנוחה בביתו. אוהדי הקבוצה ממשיכים בינתיים להכתיר לו יורשים

אחרי שהייה בת יומיים תחת השגחה בבית החולים "כרמל" בחיפה, שוחרר היום אחר הצהריים אלי גוטמן למנוחה בביתו.

גוטמן, שהושפז בשל לחץ דם גבוה ודפיוקת לב מואצות, הצטווה למנוחה מוחלטת בביתו, כנראה בליווי תרופתי.

עוזרו, פליקס נעים, התייחס למועד חזרתו האפשרי לאימון בית"ר ירושלים: "עכשיו הוא ינוח, עוד לא ברור לכמה זמן. אני עוד לא יודע אם גוטמן ינהל את המשחק מול הפועל ת"א ביום ראשון. קשה לי להאמין, אבל עכשיו אני עוד לא יודע".

"תנצח ביום ראשון ותישאר מאמן בית"ר"

גוטמן הולך או נשאר? מזרחי בא? מתי? בינתיים, בשקט יחסי, מכין ניסים בכר את הקבוצה לקראת משחקה ביום ראשון מול הפועל ת"א.

ז'אן טלסניקוב הפצוע ערך אימון ריצה בלבד ומלבדו ערכו כל שחקני הסגל אימון מלא. במהלך האימון חילק בכר את הקבוצה לשתי קבוצות, וכל חלק תירגל סגנון משחק שונה לקראת המשחק, שיהיה מאבק ישיר על המקום השני ועל הכרטיס לאירופה. מחר יתקיים האימון באצטדיון טדי.

באימון נכחו כ-50 אוהדים, שהגיעו לצפות במאמן המחליף, ניסים בכר. האוהדת, מירי בן-נעים, נכנסה לחדר ההלבשה של השחקנים וחילקה עוגיות בשם אוהדי בית"ר.

האוהדים עודדו את השחקנים ולא חסכו מחמאות גם מניסים בכר: "תוכיח לגד זאבי שאתה גדול. תנצח ביום ראשון ותישאר מאמן בית"ר".

לקראת סיום האימון הגיעה מיכל זאבי ושוחחה עם אוהדי בית"ר שנכחו באימון. האוהד נומה ביקש ממיכל רשות להעניק זר פרחים לניסים בכר במשחק מול הפועל ת"א. זאבי סירבה בטענה שמחווה זו תהיה כמו זריית מלח על פצעיו של גוטמן, שיצפה במשחק בטלוויזיה.


משה דדש, שהגיע לאימון, זכה לקבלת פנים "חמה" מצדו של אחד מאוהדי הקבוצה. אותו אוהד התווכח בקולניות עם דדש והאשימו בקנוניה יחד עם המאמן, אלי גוטמן.

דדש לא ענה והאוהד המשיך לקלל ולהאשים אותו בהרס הקבוצה ובגניבת כספים שהביאה את בית"ר י-ם למצב בו היא נמצאת כיום. דדש בתגובה, נכנס לחדר ההלבשה וטרק את הדלת.

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully