וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וריסיטי מקווה להנפיק לראשונה בנאסד"ק

3.3.2001 / 18:53

העסקות האחרונות בהיי-טק ובהון סיכון הישראליים

שירות TheMarker.com
ltpgt
ltigtltbgtltfont color=redgt
20 בפברואר 2001
lt/igtlt/bgtlt/fontgt
ltbgt
כור הון סיכון משקיעה 4 מיליון דולר בחברת Always On Software
lt/bgt
Always On Software מספקת שירותים לשולחן עבודה וירטואלי עבור עסקים קטנים. השירותים שהחברה מספקת מאפשרים לעסקים קטנים לחסוך את ההוצאות הכרוכות בהקמת עסק מהיבט התוכנה והתמיכה.
lt/pgt

ltpgt
כור הון סיכון משמשת כזרוע ההשקעות של כור בהון סיכון.
ltigtltbgtltfont color=redgt
19 בפברואר 2001
lt/igtlt/bgtlt/fontgt
ltbgt
וריסיטי מקווה להשלים הנפקת מניות ראשונה בנאסד"ק בשבועיים הקרובים
lt/bgt
החברה מתכננת הנפקת כ-20% ממניותיה בהיקף מוערך של 33 מיליון דולר. ההנפקה צפויה להתבצע לפי שווי חברה של כ-169 מיליון דולר אחרי הכסף - שווי הנופל בכמחצית מהשווי המקורי לפיו תיכננה וריסיטי להנפיק, כשהגישה את התשקיף להנפקה בספטמבר אשתקד.
lt/pgt

ltpgt
וריסיטי הוקמה ע"י יואב הולנדר ואבישי זילברשץ ב-1996, ונחשבת לאחת המובילות בעולם בתחום פיתוח תוכנות לבדיקת תכנון רכיבים אלקטרוניים.
ltbgt
Sivan.com משיק גירסה חדשה של הפורטל
lt/bgt
הפורטל בגירסה החדשה מתמקד ב-3 אזורי תוכן: חדשות מחשבים ואינטרנט, טיפים ועזרה ואזורי תוכן ורטיקליים.
lt/pgt

ltpgt
השקת הגירסה החדשה לוותה בחתימה על הסכם שיתוף פעולה בין הפורטל לבין צ'ק פוינט במסגרת ההסכם, צ'ק פוינט תיתן חסות על אזור התוכן - "אבטחת מידע" ותספק התראות מפני וירוסים חדשים, מאמרים, טיפים ומדריכים. כמו כן, אזור תוכן זה יכלול חדשות בתחום אבטחת המידע.
lt/pgt

ltpgt
sivan.com הוא בבעלות סיון הדרכה ומערכות וחברת וואלה תקשורת . הפורטל, שעלה לאוויר בתחילת יולי 1999, מגיע למיליון דפים נצפים מדי חודש ול-6,000 מבקרים ביום.
ltigtltbgtltfont color=redgt
18 בפברואר 2001
lt/igtlt/bgtlt/fontgt
ltbgt
קרן אינוונטק: אלוטק נסגרה וגררה מחיקה של 1.7 מיליון שקל
lt/bgt
הדו"חות שפירסמה קרן ההון סיכון מראים שנכון לעכשיו, מצבה של אינוונטק לא רע. במהלך שנת 2000 נאלצה אינוונטק לבצע שתי מחיקות בלבד, על חשבון השקעות בחברות שנסגרו. המדובר בעיקר בחברת אלוטק שנסגרה בחודש נובמבר האחרון.
lt/pgt

ltpgt
אלוטק עסקה בפיתוח חומרים סופחי חמצן לתעשיית אריזות המזון. אינוונטק נאלצה למחוק השקעה של מיליון שקל, שנוספה למחיקה של 770 אלף שקל שביצעה בעבר. באינוונטק מחפשים כעת משקיע שיקנה את הטכנולוגיה שפיתחה החברה ואף העמידה לרשות החברה הלוואת בעלים בסכום של 340 אלף שקל.
lt/pgt

ltpgt
אולם מלבד אלוטק, באינוונטק יכולים להתגאות בשורה של רווחי הון "על הנייר" באמצעות החזקה במניות סחירות. כמו למשל בחברת ויזוניקס ורווח גדול יותר בחברת נובה שגייסה בחודש אפריל האחרון 54 מיליון דולר בנאסד"ק.
ltbgt
הסטארט אפ הישראלי Shopserve.com נמצא בתהליכי סגירה
lt/bgt
את הידיעה אישרו גורמים בקרן ההון סיכון פולריס. Shopserve.com מייצרת כתבות המשוות בין אתרי מסחר אלקטרוני והיו לה קשרים עסקיים עם AT&T שהציעה לגולשים באתר הבית שלה את שירותי השוואת אתרי המסחר האלקטרוני של ShopServe הישראלית.
lt/pgt

ltpgt
ShopServe הוקמה בדצמבר 1998 על ידי גנור וסם ברגמן. בסוף הרבעון הראשון של 1999 גייסה החברה 1.5 מיליון דולר לפי שווי של 5 מיליון דולר אחרי הכסף מקרן ההון סיכון פולריס, מטכנופלסט טכנולוגיות וממשקיעים פרטיים. בהמשך גייסה 1.6 מיליון דולר מאותם משקיעים וממשקיעים נוספים לפי שווי של כ-10 מיליון אחרי הכסף.
ltigtltbgtltfont color=redgt
16 בפברואר 2001
lt/igtlt/bgtlt/fontgt
ltbgt
חברת טריינוויז'ן קיבלה מענקי מחקר בסך מיליון דולר
lt/bgt
חברת טריינוויז'ן מרמת ישי, העוסקת בפיתוח טכנולוגיית לימוד חדשנית לאינטרנט ולאינטרה-נט באמצעות טכנולוגיה חדישה - VIDL- קיבלה שני מענקי מחקר בסך מיליון דולר.
lt/pgt

ltpgt
המענק הראשון, במשותף עם חברת PIK מניו ג'רסי, התקבל מחברת בירד, והשני התקבל מקרן האיחוד האירופי, בשיתוף חברת נטוויז'ן הישראלית.
ltigtltbgtltfont color=redgt
15 בפברואר 2001
lt/igtlt/bgtlt/fontgt
ltbgt
קרן מדיסיד משלימה גיוס שני של 30 מ' ד'
lt/bgt
קרן ההון, שהוקמה לפני חודשיים ומתמחה בביוטכנולוגיה, משלימה גיוס הון שני שברובו נעשה באירופה ובארה"ב ורק מקצתו בישראל.
lt/pgt

ltpgt
מדיסיד משקיעה בפרויקטים בשלב הסיד. הקרן ביצעה כבר 11 השקעות מאז הקמתה. 30% מההון מושקע בביוטכנולוגיה ו-70% בחברות לציוד רפואי.
ltigtltbgtltfont color=redgt
14 בפברואר 2001
lt/igtlt/bgtlt/fontgt
ltbgt
חברת US Technologies תרכוש את פעילות Yazam בעסקת מזומן ומניות
lt/bgt
ככל הידוע, בימים אלו עדיין מנוהל מו"מ בין הנהלת ובעלי יזם הישראלית לבין הנהלת החברה הרוכשת, ותנאי העסקה הסופיים צפויים להיקבע בתוך לא יותר משבועיים.
lt/pgt

ltpgt
החברה הממוזגת תחזיק בלמעלה מ-30 חברות פורטופוליו בארה"ב ובישראל ותתמקד בהשקעה ובתמיכה בחברות אלו. יו"ר ומנכ"ל החברה הרוכשת, גרגורי ארלס, אמר כי המיזוג עם יזם יאפשר לה גישה וחדירה לשוק הישראלי.
ltbgt
IPHighway מתקשה להשלים גיוס הון להמשך פעילותה;
פיטרה את מחלקת השיווק והמכירות בארה"ב
lt/bgt
דוברים ב-IPHighway, המפתחת תוכנות המאפשרות ניהול תעבורה ברשתות IP עבור ספקיות שירותי טלקום, אמרו לאתר, כי החברה פיטרה את צוות המכירות והשיווק שלה, שמנה 10 עובדים, בשל כישלון במימון על ידי קרנות הון סיכון.
lt/pgt

ltpgt
סמנכ"ל הפיתוח של החברה, יניב רומם, אמר כי הפיטורים לא פגעו במרכז המחקר והפיתוח בארץ, המעסיק כ-30 עובדים. רומם סירב להתייחס לאפשרות כי החברה תמשיך בפיטורי עובדים, או תיאלץ להפסיק את פעילותה.
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully