וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וול סטריט: מגמת הירידות צפויה להימשך גם היום

3.3.2001 / 18:53

שמועות על אזהרת רווח צפויה של נוקיה; החוזים העתידיים נסחרים בירידות של כאחוז; ג'יי.סי.פני צפויה לפרסם דו"חות חלשים; סרגון מקבלת המלצה חיובית מבית ההשקעות Epoch פרטנרס

רמי קפלן

לאחר שנחת אתמול ברמת שפל של כשנתיים, צפוי היום מדד הנאסד"ק להמשיך במגמה השלילית, לפחות בפתיחה. החוזים העתידיים על המדד נסחרים כעת בירידות של כאחוז, כנראה על רקע הגורמים התורניים הצפויים להעיב היום על המסחר.

שמועות על אזהרת רווח נוספת של יצרנית מכשירי הסלולר הגדולה בעולם נוקיה שלחו את המניה לירידה של 4.1% במסחר האלקטרוני שלפני הפתיחה, ומניות של יצרניות תקשורת גדולות אחרות בבורסות היום באירופה.

השמועות על נוקיה התעוררו לאחר שפיליפס הודיעה אתמול כי תתקשה לעמוד בתחזיות המכירות בתחום הטלפונים הסלולריים השנה, ולאחר שסימנס אמרה כי יש אי ודאות רבה לגבי המכירות בשוק זה בתקופה הקרובה.

ענק הקמעונות האמריקאי ג'יי.סי.פני עשוי להשפיע היום על מניות הקמעונאות ועל מדד הדאו ג'ונס, אחרי שיפרסם היום את תוצאותיו הכספיות לרבעון האחרון של 2000, שצפויות לעמוד על הפסד של 5 סנטים למניה לעומת רווח של 45 סנט ברבעון המקביל בשנה שעברה. מניית ג'יי.סי.פני ירדה אתמול ב-8% לקראת פרסום הדו"חות.

הבעת אמון בסרגון


מניית סרגון עשויה לרכז סביבה עניין היום לאחר שזכתה להמלצה חמה מבית ההשקעות Epoch פרטנרס. האנליסטים מעריכים כי החברה נמצאת בהחלט במסלול לפגוש את תחזיותיהם לרבעון הראשון של 2001, שמדברות על הכנסות של 13.3 מיליון דולר ברבעון הראשון ואיזון בשורת הרווח הנקי.

ההמלצה שמפרסם היום בית ההשקעות Epoch פרטנרס הינה אופטימית מאוד, אפילו יותר מזו של בית ההשקעות גולדמן סאקס, שפורסמה בחודש שעבר. בגודלמן סאקס דירגו את המניה כ"רשימה מומלצת" והעריכו כי החברה תעבור לאיזון בשורת הרווח למניה רק ברבעון השני של השנה.

ב-Epoch מעריכים כי החברה, שנסחרת היום לפי שווי של 277 מיליון דולר, תדווח בשנת 2001 כולה על הכנסות של 29.2 מיליון דולר ועל רווח של 9 סנטים למניה. את המסחר היום פותחת המניה ברמה של 13.6 דולר, לעומת מחיר של 17 דולר בהנפקתה באוגוסט 2000, ומרחק של 60% ממחיר השיא שלה.

מניית צ'ק פוינט עשויה למשוך היום תשומת לב לאחר שירדה אתמול ב-6.1% למחיר של 84.2 דולר, והשלימה ירידה של 12% בשלושת ימי המסחר האחרונים. מאז סוף ינואר השלימה מניית ענקית אבטחת התוכנה ירידה של 24%.

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully