וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה בבריטניה: סרט חדש יופץ באינטרנט

6.9.2003 / 9:01

מותחן בריטי דל תקציב שנכתב על ידי התסריטאי של "ללכת עד הסוף" זמין להורדה באתר הרשמי שלו. המטרה: הגדלת החשיפה לסרטים קטנים

סרט חדש שיוצא השבוע בבריטניה יופץ באופן רשמי וחוקי באינטרנט. "זה לא שיר אהבה", סרטו דל התקציב שכתב סיימון ביופוי ("ללכת עד הסוף") בכיכובו של דייויד ברדלי (סדרת סרטי "הארי פוטר"), נעשה בעלות של 500 אלף פאונד בלבד וצולם במהלך שבועיים אינטנסיבים.

מפיקי הסרט מקווים כי הפצתו באינטרנט תסייע להרחבת חשיפת עבודותיהם של קולנוענים אנגלים. ביופוי אמר לבי.בי.סי כי הוא כתב את הסרט עבור האינטרנט כיוון ש"קשה לסרטים קטנים ומקומיים לזכות בחוזי הפצה". "הסרט מציג בחמישה בתי קולנוע אבל הנקודה היא שהרגשנו שסרטים בריטים נדחקים אל מחוץ לאולמות על ידי שוברי קופות אמריקאים. הסרטים שאני אוהב לראות ולעשות הם סרטי נישה קטנים וחביבים ואין להם ממש מקום בבתי הקולנוע האלה", אמר ביופוי.

הסרט זמין להורדה באתר הרשמי שלו באינטרנט החל מאתמול עבור עלות סמלית של 2-3 פאונד. הצגת הבכורה של הסרט נערכה ברשת באיחור של מ-10 עד 55 דקות מההקרנות בבריסטול, מנצ'סטר ושפילד. הסרט יוקרן גם באולם קולנוע בבירה, לונדון. "זה סרט מאוד דל תקציב, הוא נעשה עם קאסט של שני אנשים בלבד, זה מותחן מאוד מהיר, ומותח", אמר ביופוי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully