וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלעד שרון: אני שותק בגלל ההדלפות

5.9.2003 / 10:23

בנו של ראש הממשלה הסביר מדוע הוא שומר על זכות השתיקה בפרשת "האי היווני". אחיו עומרי: עוד לפני שאדם יוצא מתחנת המשטרה - הכל מודלף

גלעד שרון, בנו של ראש הממשלה, הסביר אתמול את הסיבה להחלטתו לשמור על זכות השתיקה בחקירת פרשת "האי היווני". "אני שותק בחקירה, כי הכל מודלף, ואני נגד הדלפות", אמר ל"מעריב". שרון הוסיף: "אני מעריך שחקירתי תודלף מתוך מניע לגרום נזק". במהלך חקירתו של גלעד שרון במשרדי היחידה הארצית לחקירות בינלאומיות, שלשום, המשיך שרון לשמור על זכות השתיקה.

גם חבר הכנסת עומרי שרון, אחיו של גלעד, הגיב אתמול על החקירות האחרונות: "לא ייתכן שאני או קרובי משפחתי נשב בחדר החקירות, ויחתימו אותנו על מסמך שלא לספר דבר על מה שקורה בחדר. מבקשים מהבן אדם לשתף פעולה, אבל למה שהוא ישתף פעולה? עוד לפני שהוא יוצא מתחנת המשטרה, לפני שהוא יוצא מהחדר – הכל מתפרסם, הכל מודלף".

אתמול הורה בית משפט השלום בראשון לציון לעכב עד לדיון נוסף את הצו שהוציאה שלשום המשטרה, המחייב את גלעד שרון להעביר לרשותה מסמכים וחפצים, בהם קלטות. הדיון הנוסף בנושא צפוי להתקיים בשבוע הבא.

העיתון "ידיעות אחרונות" פרסם אתמול תמלילים של קלטות בהן מספר גלעד שרון כיצד הקליט את שיחותיו עם הקבלן דוד אפל בעניין פרויקט האי היווני. שרון הקליט את השיחות עם אפל מחשש שהקבלן יתחמק מתשלום מיליוני השקלים לו התחייב. המשטרה הורתה לשרון למסור לה את הקלטות של השיחות עם אפל, אולם כאמור, צו המשטרה עוכב לפי שעה על ידי בית המשפט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully