וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזרחי: בית"ר לא פנו אליי

3.3.2001 / 18:53

מאמן מכבי פ"ת טוען שהידיעה כי יחליף את אלי גוטמן בימים הקרובים כלל לא נכונה. גם עמוס לוזון ומיכל זאבי במכחישים

מאמנה של מכבי פ"ת, יוסי מזרחי, אמר היום שבניגוד לפרסומים בעיתונים אף גורם מבית"ר י-ם לא פנה אליו בבקשה שיחליף את המאמן, אלי גוטמן, שעדיין מאושפז בביה"ח בשל לחץ דם גבוה.

מזרחי: "הידיעה לא נכונה, אף אחד לא פנה אלי ולא דיבר איתי. אני איש עם עקרונות וכשאני מאמן קבוצה אני לא מדבר עם אף קבוצה אחרת. העיקרון השני שמנחה אותי הוא שכשיש מאמן בקבוצה מסוימת בתפקיד אני לעולם לא מדבר עם אותה קבוצה. אני גם לא מעוניין להתעסק כרגע עם שום דבר. אמא שלי במצב רע מאוד וכל טלפון שאני מקבל אני חושש שזאת הודעה מפחידה מבית-החולים. אז שיפסיקו להציף אותי בטלפונים".

עמוס לוזון הגיב אף הוא על הידיעה ואמר: "הכל שטויות, מימי לא דיברתי עם גד זאבי ואם אני אראה אותו ברחוב אני לא אדע מיהו והוא לא ידע מי אני. לא נעשתה שום פנייה. ובהנחה שהיתה נעשית פנייה, אני יכול להשאיר את מכבי פ"ת בלי מאמן? מה, אנחנו בסוף העונה? אם יוסי מזרחי יבוא אלי בסוף העונה ויאמר לי שיש לו הצעה מבית"ר י-ם, אני אברך אותו לשלום והצלחה כי הוא איש ומאמן טוב וגם אין לי חוזה איתו לעונה הבאה. אבל כל הכותרת שהומצאה היום היא בלוף אחד גדול".

יושב ראש מכבי פ"ת, אבי לוזון: "הכל המצאות של עיתונאים שאם הם היו מכבדים את עצמם הם היו מבקשים מאיתנו מינימום תגובה והידיעה היתה יורדת מסדר היום".

מיכל זאבי הכחישה אף היא את הידיעה מטעמה של בית"ר: "אני לא יודעת במה מדובר. קראתי את הכתבה בדיוק כמו כולם, דיברתי עם מי שצריך לדבר ואיש לא ידע מאיפה זה בא. אני מכחישה שמישהו מבית"ר פנה ליוסי מזרחי".

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully