וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלאפון משנה את המבנה הארגוני

3.3.2001 / 18:53

מקימה 3 מערכים: טכנולוגיות, טיפוח לקוחות ומכירות; בפלאפון מקווים כי ההיערכות הארגונית תאפשר לה להגיע לרווחיות ב-2002

גיא הדס

חברת פלאפון הודיעה היום על היערכות ארגונית חדשה, במסגרתה יוקמו שלושה מערכים חדשים: מערך טכנולוגיות, מערך טיפוח לקוחות ומערך מכירות.

מערך הטכנולוגיות יכלול את חטיבת ההנדסה, חטיבת מערכות מידע, חטיבת ציוד קצה, חברת האינטרנט הסלולרי גונקסט, חברת המיגון לרכב עדן טלקום, ומיזם Magnify.

בראש המערך יעמוד ניסים בן-דיין, ששימש כמנהל חטיבת ההנדסה ב-6 השנים האחרונות. המערך החדש יאגד את תחומי הפעילות הטכנולוגיים של החברה; יתמקד בהשבחת איכות התקשורת; ויאיץ את פיתוחם של שירותי ערך מוסף.

מערך טיפוח הלקוחות של פלאפון יכלול את חטיבת הלקוחות וחטיבת השירות (על אגפי השירות הטלפוני ואגפי מרכזי השירות). בראש המערך יעמוד אילן אדמון, ששימש בשנתיים האחרונות כמנהל חטיבת הלקוחות. המערך החדש יתמקד בפיתוח אוריינטציה של שירות אישי, טיפוח נאמנותם של לקוחות החברה והעלאת שביעות רצונם.

מערך המכירות של פלאפון יכלול את חטיבת המכירות, חטיבת הלקוחות העסקיים, והפונקציה המכירתית בחטיבת הלקוחות. בראש המערך החדש יעמוד יצחק במבג'י, ששימש בשנתיים האחרונות כמנהל חטיבת המכירות.

בנוסף, תוקם חטיבת ציוד קצה שתעסוק באספקת מכשירים. בראש החטיבה יעמוד יקי קידר, שניהל את חטיבת השירות הטלפוני בשנתיים האחרונות.

בפלאפון רואים את ההיערכות הארגונית החדשה כחלק בלתי נפרד מהתאמת פעילותה העסקית, השיווקית, הטכנולוגית והשירותית, לתהליכים העוברים על השוק הסלולרי בישראל ובעולם. כמו כן, בחברה מקווים כי השינוי הארגוני יתמוך בהאצת צמיחת פלאפון בשנת 2001 והגעה לרווחיות ב-2002.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully