וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריבוע הזמן מעריכה כי תכפיל את המכירות השנה ל-25 מיליון שקל

3.3.2001 / 18:53

בנק אגוד מעניק המלצת "קנייה חזקה" למניה, ומציב מחיר יעד הגבוה ב-75% ממחיר השוק; החברה לא מתכוונת להיכנס לשת"פ עם חברות גדולות

ליאור כגן
ltpgt
כשבועיים לאחר שזכתה ריבוע הזמן להמלצת "קנייה ספקולטיווית" מכלכלני בית ההשקעות מיטב, מקבלת היום המניה המלצת "קנייה חזקה" מהמחלקה האנליטית של בנק אגוד.
lt/pgt

ltpgt
האנליסטית אורלי יעקובי נוקבת במחיר יעד של 3.23 שקלים, הגבוה בכ-75% ממחיר המניה בשוק, וגבוה יותר מזה של כלכלני מיטב (3 שקלים).
lt/pgt

ltpgt
ריבוע הזמן עוסקת בפיתוח, ייצור ושיווק מתנדים, רכיבים המשמשים ליצירת בסיסי זמן ותדר מדויקים ברשתות תקשורת, טלפונים סלולריים ומוצרים חשמליים.
lt/pgt

ltpgt
החברה מעריכה כי מכירותיה יוכפלו השנה ויגיעו לרמה של 25 מיליון שקל. לפי קצב הצמיחה של החברה בשנים האחרונות נראה כי ביכולתה לעמוד ביעד זה.
lt/pgt

ltpgt
החברה מכרה ב-1998 בהיקף של 1.27 מיליון שקל; ב-1999 הגיעו המכירות ל-3.1 מיליון שקל, וב-2000 הן גדלו ביותר מפי 4 ל-11.9 מיליון שקל. צבר ההזמנות של החברה עומד כיום על כ-10 מיליון שקל. בנוסף, בידי החברה תחזיות עם התחייבות מלקוחותיה בסך של כ-4 מיליון שקל.
lt/pgt

ltpgt
שוקי הפעילות העיקריים של החברה כוללים כיום את אירופה (כ-70% מהמכירות ב-2000), ברזיל וישראל, ובכוונתה להתרחב למזרח הרחוק ולארה"ב. שוק התשתיות לתקשורת רחבת פס הוא שוק צומח, שהפריצה הגדולה שלו צפויה להגיע מאמצע 2002 ואילך, כותבת האנליסטית בסקירתה.
ltbgt
הקפיצה הגדולה בשוק המתנדים צפויה במחצית 2002
lt/bgt
על פי הערכות החברה, המסתמכות על מחקר שערכה world information technology, גודל שוק המתנדים הכולל עמד ב-1999 על 3.7 מיליארד דולר. ב-2000 היה גודל השוק 4.3 מיליארד, 2001 צפוי השוק להגיע ל-4.9 מיליארד, וב-2002 הוא יגדל ל-5.4 מיליארד דולר. הקפיצה הגדולה צפויה להגיע ממחצית 2002, והשוק צפוי לגדול ל-8 מיליארד דולר ב-2004.
lt/pgt

ltpgt
החברה קיבלה לאחרונה מעמד "ספק מאושר" ממספר חברות ציוד תקשורת בינלאומיות, ובהן סימנס, אלקטל, מרקוני, אריקסון, פורטוגל טלקום, ו-SAGEM הצרפתית. בין לקוחותיה בישראל: אי סי איי, מילימטריקס, קומברס, טלרד, סיברידג', לוסנט ישראל, TF- Systems, כרומטיס ו-ADC.
lt/pgt

ltpgt
האנליסטית אורלי יעקובי מציינת כי החברה אינה מתעתדת לעת עתה להיכנס לשיתוף פעולה עם חברות גדולות, וזאת במטרה לשמור על היתרון של גמישות ומתן פתרונות מותאמים לצורכי לקוחותיה. המבחן העיקרי של החברה, נוסף לפיתוח מוצרים מתקדמים, יהיה בהצלחתה לעמוד בייצור בהיקפים גדולים. להערכת האנליסטית, החלטה זו של החברה עלולה להוות מכשול בפני צמיחתה העתידית.
lth5gt lthrgt
לצפייה בריכוז המלצות האנליסטים לחצו על הלינק "המלצות אנליסטים" שבראש העמוד
lt/pgt

ltpgt
lthrgt
lth5/gt
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully