וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסכנה התורנית

3.3.2001 / 18:53

מכבי ת"א תארח הערב (21.00) את נובו מסטו הסלובנית במסגרת הסופרוליג עם זכרונות ההפסד המביש בסיבוב הקודם. לאור יחסי הכוחות והטירוף מסביב - השיטפון צפוי דווקא בתוך ההיכל

מכבי ת"א תארח הערב (21.00, שידור ישיר בערוץ הראשון) את נובו מסטו הסלובנית במסגרת המחזור ה-15 בסופרוליג. הסלובנים נמצאים בבעיה כפולה, קודם כל הסיוט של משחק במסגרת אירופית ביד אליהו, שיכול להסתיים בהפרש אסטרונומי. הבעיה השנייה, והיותר קשה היא, שהקבוצה ניצחה במשחק הראשון (87:89) דבר שעלול לעלות לה ביוקר רב הערב.

אף אחד במכבי לא ממש חושב על סיכוי להפתעה של הסלובנים. ביד אליהו, מול יריבה נחותה כמו הסלובנים וערב תחילת הפלייאוף העליון סביר להניח שמה שקרה בשבוע שעבר מול לברקוזן עשוי לחזור גם הערב. הקהל רוצה הצגה, נובו מסטו תתקשה להפריע.

הנפלד פצוע, מקדונלד לא כשיר לגמרי


במכבי יודעים שבמשחק יותר חשוב וקשה מזה שיהיה הערב היו עושים את כל המאמצים כדי להכשיר את נדב הנפלד הפצוע. הקפטן, שנפצע בשבוע שעבר מול לברקוזן, לא התאמן במשך כל השבוע ועדיין לא כשיר למשחק. נכון לאימון אתמול, בו לא השתתף נדב, הוא לא אמור לשחק הערב.

גם אריאל מקדונלד לא כשיר לחלוטין. במכבי מעריכים שמקדונלד ישחק הערב, אבל לפי התפתחויות על המגרש הוא צפוי לקבל הרבה דקות מנוחה.

הכושר המצויין בו נמצאים גור שלף וראדיסאב צ'ורצ'יץ' יעניקו להם גם הערב דקות משחק רבות. מרק בריסקר אמור לחזור לרוטציה ולמלא את הדקות שבהן יבלה מקדונלד על הספסל. טל בורשטיין יקבל, כהרגלו ביד אליהו, יותר דקות משחק מבדרך כלל. גם ראדוביץ' יכול להיות אופטימי.

התותחים של נובו מסטו


בנובו מסטו יכולים להודות שהניצחון על מכבי הוציא מספר שחקנים מאלמוניות יחסית. שחקנים כמו פטרוב, אראפוביץ', שהצטיינו במשחק הקודם, צפויים לסבול במיוחד הערב מול 10,000 צופים ביד אליהו.

בתקופה האחרונה התחזקו הסלובנים באמריקאי ג'ו קורטני. אבל מדובר בשחקן מהדרג השני באירופה ולא במישהו שיכול לסכן במשהו את האלופה הישראלית.

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully