וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: "יין היטלר" חסר טעם

5.9.2003 / 0:04

ברלין הגישה מחאה רשמית לרומא בעקבות מכירת בקבוקי יין הנושאים את תמונת הצורר. שרת החוץ הגרמנית: זה דוחה וחסר טעם. היצרן: הבקבוקים נחטפים

גרמניה זועמת על יצרנית יינות איטלקית המוכרת בקבוקים הנושאים תוויות נאציות. ברלין התלוננה רשמית בפני ממשלת איטלה על קו "יינות היטלר" של יצרנית היין "משפחת לונרדלי". "השימוש בתוויות נאציות על בקבוקי יין דוחה וחסר טעם", כתבה שרת המשפטים של גרמניה, בריג'ט זייפריס, לעמיתה האיטלקי.

"הבקבוקים הנאצים" עלו לכותרות, לאחר שתיירים מגרמניה נדהמו לגלות על מדפי חנויות סמוכות לגבול עם אוסטריה בקבוקים עם תמונתו של אדולף היטלר מצדיע במועל יד. מתחת לתמונת הצורר נכתב: "עם אחד, רייך אחד, פיהרר אחד".

בקבוקי היין נחשפו כבר בחודש יולי, כשתיירים פולנים הזדעזעו למצוא אותם בחנויות באיטליה. התיירים קנו את בקבוק היין, שמחירו תשעה דולר, ומסרו אותו לעיתון הנמכר בפולין "גאזטה ויבורקזה" שפרסם את הסיפור בעמוד הראשי. "היינו בשוק, זה פשוט מגעיל", סיפר אחד התיירים הפולנים לעיתון.

בעל החברה אנדרה לונרדלי אמר בתגובה כי בקבוקי היטלר זוכים לביקוש גבוה, ומדי שנה נמכרים כ-30 אלף מהם, בעיקר לתיירים. ביקור באתר האינטרנט של יינות לונרדלי מגלה, כי בין שאר המוצרים ניתן לרכוש גם בקבוקי יין הנושאים תווית של המנהיג הנאצי היינריך הימלר ושל הרודן האיטלקי, בניטו מוסוליני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully