וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריטני: לא אתנשק עם עוד אשה - חוץ ממדונה

4.9.2003 / 9:36

כוכבת הפופ חושפת פרטים על הנשיקה ההיסטורית. מרגיעה: אני לא הולכת הביתה ועושה אורגיות. היא תומכת בנשיא בוש אבל לא בטוחה שייבחר בשנית

כוכבת הפופ בריטני ספירס הצליחה, כנראה שלא ביוזמתה, לגרום לבקיעים בתדמית "הנערה מהבית השכן" בזכות הנשיקה הלוהטת עם מדונה בטקס פרסי האם.טי.וי. תצלומם של השתיים במחוות החיבה ההדדית הופיעה בכל כלי התקשורת וגרמה ללא מעט שערוריות. עכשיו מגלה בריטני כי זאת היתה הפעם הראשונה שלה עם אשה.

בראיון שנתנה לרשת סי.אן.אן מספרת בריטני כי לא תכננה את הנשיקה מראש. "כאילו, לא ידעתי שהיא תהיה כל כך ארוכה", היא מצטנעת. היא מספרת כי במהלך החזרות עם מדונה וכריסטינה אגילרה על השיר המשותף הם השתעשעו קצת. "מדונה אמרה ש'ננסה ונראה מה יהיה' בהופעה".

לשאלה האם תנשק שוב אשה בהשקעה כה רבה השיבה ספירס: "לא אעשה את זה שוב - אולי רק עם מדונה". לגבי תדמיתה הסבירה בריטני כי "אני חושבת שאני עדיין מקיימת אורח חיים 'נקי', זאת אומרת אני לא הולכת הביתה ועושה אורגיות או משהו כזה".

בריטני נזהרה מאוד שלא להיכנס לפוליטיקה ולא גילתה האם היא תמכה במלחמה בעיראק. "בכנות, אני חושבת שאנחנו רק צריכים לסמוך על הנשיא שלנו בכל החלטה שהוא עושה". היא המשיכה בפרשנות המאלפת כשציינה כי אינה משוכנעת אם ג'ורג' בוש יזכה שוב בבחירות לנשיאות. אם תהיתם מהיכן שואבת הזמרת את הידע המעמיק באקטואליה הסבירה ספירס כי היא צופה בסי.אן.אן כל הזמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully