וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפשרות: מזרחי במקום גוטמן כבר בשבוע הבא

3.3.2001 / 18:53

גוטמן אמור להישאר בבית החולים לפחות עד יום ראשון. בינתיים: נסים בכר מונה למאמן זמני, שיחות בין זאבי לעמוס לוזון לשיחרורו של מזרחי לבית"ר. עוד יום שיגרתי בבית"ר

יום מלא אירועים עבר אתמול על קבוצת בית"ר ירושלים. את הבוקר פתח אימון הקבוצה ברמת השרון שפוצץ על ידי האוהדים. ההמשך היה סביב המאמן המאושפז אלי גוטמן, שאחרי הטבה מסויימת במצבו במהלך הלילה שוב חש ברע וקיבל הודעה מרופאיו כי ייאלץ להישאר בבית החולים בחיפה לפחות עד ליום ראשון.

לקראת אחר הצהריים כבר מינו אנשיו של גד זאבי את נסים בכר למאמן זמני של הקבוצה ובער החלו שיחות עם יוסי מזרחי ועמוס לוזון על שחרורו של מזרחי לבית"ר כבר בשבוע הבא. עוד יום רגיל בבית"ר.

בכר הוזעק ממחלקת הנוער

בבית"ר כבר הניחו שגוטמן לא יוכל לחזור לאימון הקבוצה בקרוב, ואתמול לקראת ערב הודיעה הנהלת הקבוצה על מינויו של נסים בכר למאמן זמני של הקבוצה. המשמעות: בכר ינהל את משחקה של בית"ר ביום ראשון מול הפועל ת"א בטדי.

בכר, הממונה על מחלקת הנוער בבית"ר, היה זה שהביא את התואר הראשון של בית"ר לפני 25 שנה, כאשר זכה עם הקבוצה בעונת 76' בגביע המדינה.

אתמול כבר דיבר בכר על כך שהגיע בסך הכל לסייע לקבוצה עד לחזרתו של אלי גוטמן. אבל לא מן הנמנע כי תוצאה טובה של בית"ר ביום ראשון מול הפועל ת"א תשאיר אותו בקבוצה גם בהמשך.

יוסי מזרחי עשוי להגיע כבר בשבוע הבא

הידיעה המרעישה של היום הגיעה דווקא מפתח תקוה. מדובר בשיחה שיזם הבעלים של בית"ר, גד זאבי, עם מנהל מכבי פ"ת, עמוס לוזון, בעניין מעבר אפשרי של יוסי מזרחי לאימון בית"ר כבר בימים הקרובים.

מזרחי, מאמנה של פ"ת, כבר הביע בפניו של זאבי הסכמה עקרונית להגעה לירושלים, אבל היתנה זאת בשחרורו בפ"ת. בערב כבר נפגשו זאבי ולוזון במטרה לשחרר את מזרחי כבר בימים הקרובים מהקבוצה.

מזרחי כבר הביע לא אחת את רצונו לחזור לצוות המקצועי בבית"ר. מבחינת זאבי, העניינים הכספיים לא אמורים להוות בעיה והשאלה העיקרית על הפרק מה ירצו האחים לוזון מבית"ר תמורת מזרחי.

גם אקו"ם בחוגגים על בית"ר

צרה נוספת שניחתה אתמול על בית"ר ריושלים היא תביעה של אקו"ם נגד הקבוצה בעיקבות השמעת תשעה שירים במשחק ביתי בטדי מול עירוני ראשל"צ בדצמבר האחרון.

באקו"ם זועמים על השמעת שירים של מספר יוצרים ללא קבלת רשות. כתב התביעה שהוגש הועמד על 100 אלף ש"ח.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully