וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וול סטריט: סאן מיקרוסיסטמס הובילה את הירידות בעקבות הורדת דירוג; לוסנט ירדה ב-6%

3.3.2001 / 18:53

מניית קוקה קולה משכה את הדאו כלפי מטה לאחר שהודיעה על שיתוף פעולה עם פרוקטר אנד גמבל; זירוקס ירדה ב-3%

גיא צ'אק
ltpgt
יום מסחר הפכפך היה היום בוול סטריט, אולם ירידות השערים הכריעו את הכף ושני המדדים המובילים נסגרו בצד השלילי. הערכות ושמועות בנוגע להורדת ריבית אפשרית הזינו את עליות השערים, אך נתוני האינפלציה שהתפרסמו היום לא סיפקו תקווה להורדה קרובה. הנאסד"ק ירד בסיום ב-2.1% והדאו ג'ונס רשם ירידה של 1.9%.
lt/pgt

ltpgt
מדד המחירים לצרכן בארה"ב (CPI) עלה בשיעור חד מהצפוי של 0.6% בחודש ינואר. מדד הליבה, שאינו כולל מזון ואנרגיה, הפתיע גם הוא ועלה בשיעור של 0.3%. אנליסטים צפו כי מדד המחירים לצרכן יעלה ב-0.3% וכי מדד הליבה יעלה בשיעור של 0.2%.
lt/pgt

ltpgt
מניית סאן מיקרוסיסטמס הובילה את ירידות השערים בקרב יצרניות ציוד התקשורת עם נפילה של 11.8%, לאחר שטום קריימר, אנליסט של חברת מריל לינץ', הוריד את דירוג המניה מ"החזק" ל"נייטרלי".
lt/pgt

ltpgt
מניית סיסקו ירדה ב-3.6% לאחר שהודיעה על שיתוף פעולה עם חטיבת הרשתות של אל פסו, חברה בת של אל פסו (סימול EPG). אל פסו תספק את תשתית התקשורת האופטית למערכות התקשורת של סיסקו. השותפות נועדה להביא את הפלטפורמה המסחרית של אל פסו לשוק הטלקומוניקציה. הפרטים הפיננסיים של העסקה לא נחשפו.
lt/pgt

ltpgt
מנכ"ל חברת לוסנט , הנרי שאחט, הודיע במסיבת עיתונאים כי מצב המכירות של החברה לרבעון הנוכחי טוב על אף ההאטה בשוקי התקשורת. שאחט ציין כי הוא מצפה להיקף מכירות גדול יותר הרבעון לעומת הרבעון הקודם. ברבעון הרביעי של שנת 2000 רשמה החברה הפסד של מיליארד דולר והכנסותיה ירדו ב-26%.
lt/pgt

ltpgt
מניית לוסנט ירדה היום ב-6%, מוטורולה (סימול MOT) ירדה ב-5.3% ואינטל 10003622-MRQ רשמה ירידה של 2.3%. מנגד, הוסיפה מניית AMD כ-2%.
ltbrgt
lt/bgtקוקה קולה והום דיפו הובילו את מגזר הבלו צ'יפ לירידות ltbgt
מניית קוקה קולה (סימול KO) משכה את הדאו כלפי מטה לאחר שהודיעה על שיתוף פעולה עם פרוקטר אנד גמבל (סימול (PG בתחום המשקאות והחטיפים. בתגובה להודעה הורידו בנקי ההשקעות גולדמן סאקס וסנפורד ברנשטיין את הדירוג לקוקה קולה. המניה ירדה היום ב-6%, ואילו פרוקטר אנד גמבל הוסיפה 1.4%.
lt/pgt

ltpgt
בנוסף לקוקה קולה ירדו מניותיהן של הרשתות הקמעוניות, בהובלת הום דיפו (סימול HD). הום דיפו ירדה ב-7% למרות שתוצאותיה לרבעון עמדו בתחזיות האנליסטים. החברה הזהירה, עם זאת, מהאטה ברבעון הנוכחי. מניית וול מארט (סימול WMT) איבדה 6%.
lt/pgt

ltpgt
יצרנית ציוד הצילום זירוקס (סימול XRX) נפלה ב-3% לאחר שבעלי המניות של החברה הודיעו כי הגישו תביעה נגד ההנהלה הקודמת והנוכחית שלה. המשקיעים טוענים כי בכירי החברה פעלו להורדת מחיר מניותיה, הוציאו הודעות כוזבות וביצעו עבירות פיננסיות.
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully