וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצלחה לשופטים במבחן המשולב בווינגייט

3.3.2001 / 18:53

שופטי ליגת-העל והלאומית עברו מבחן גופני בכדי להתאים תוכנית אימונים אישית לכל שופט, ברק ואמסילי נעדרו. רוזן על בעבור: הוא לא הושעה

אופירה אסייג

שופטי ליגת העל והליגה הלאומית עברו היום בהצלחה את יום המבחן המשולב במכון ווינגייט.

את היום פתחו השופטים בהרצאה על תזונה נכונה ואימוני כושר גופני, ולאחריו הם נכנסו למבחן משולב בתוך אולם סגור. מהמבחן נעדרו דוד ברק, שנחת היום מחופשה באמסטרדם, ושי אמסילי השוהה בחו"ל. השניים יצטרכו לעבור את המבחנים באופן אישי.

המבחן המשולב כלל ספרינטים, כפיפות בטן, גמישות, ניתור ומהירות ועוד פרמטרים, כאשר המטרה היא לשכלל את כל התוצאות של כל שופט בנפרד ולערוך בהתאם תוכנית אימונים אישית לכל שופט. לאחר עיבוד הנתונים שייקח לפחות יומיים, יקבל כל שופט חוברת ובה הליקויים והשיפורים הנדרשים ותוכנית אימונים אישית לשיפור הכושר הגופני.

משבץ השופטים, עובדיה צבי, אמר ל-ONE: "כל השופטים עברו בהצלחה את המבחן המשולב, כולם השתדלו, היו שהצליחו יותר והיו שפחות. מאמן הכושר שנכח במקום העביר בהצלחה את כולם פרט לנעדרים ברק ואמסילי".


יו"ר הוועדה המקצועית של איגוד השופטים, צביקה רוזן, אמר ל-ONE בנוגע לפרסומים על השעייתו משלושה משחקים של ניר בעבור: "לא הייתה שום החלטה בנוגע לבעבור. אם הייתה החלטה חד משמעית בנוגע להשעייה שלו הייתי מודיע, אבל אין החלטה ובשבת בעבור לא משובץ למשחקי הליגה".
כזכור, טעה בעבור בשבת האחרונה כשפסק על בעיטת עונשין מ-11 מטרים למכבי ת"א.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully