וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעמי קמפבל יצאה בחוץ

3.3.2001 / 18:53

דוגמנית העל נזרקה מחנות יוקרתית בלונדון לאחר שצעקה על העובדים; הסיבה לכעסה של הכוכבת: הזבנים לא פתחו לה את דלת הכניסה, כי הם לא זיהו אותה; גם מדונה נתקלה בבעיה דומה במקום


דוגמנית העל הבריטית נעמי קמפבל נזרקה מחנות בגדים יוקרתית בלונדון, לאחר שצעקה על העובדים במקום בגלל שהם לא פתחו לה את דלת החנות מספיק מהר.

מלכת המסלול התבקשה לעזוב את החנות המוכרת בגדי מסע, לחברים בלבד, לאחר שאמרה לעובדים כי הם היו צריכים לזהות אותה מיד כשהתקרבה לדלת החנות ולפתוח את הדלת מהר יותר.

קמפבל, בת ה-30, נאלצה לחכות בקור הלונדוני, לאחר שצלצלה בפעמון הכניסה ולא זכתה לתגובה. היא הצליחה להיכנס לחנות רק כשלקוח נוסף הגיע למקום. "אנחנו התנצלנו אבל היא לא ויתרה וניפחה את הנושא", צוטט בנו של מנהל החנות בצהובון "המירור". הוא הוסיף כי אחותו ביקשה מקמפבל לצאת ולאחר מכן הודיעה לסוכנות הדוגמנות שלה כי החברות של דוגמנית העל בחנות - מבוטלת.

קמפבל שגדלה בדרום לונדון, התפרסמה לא רק בגלל הרגליים הארוכות שלה, אלא גם בזכות המזג הסוער שלה. בשנה שעברה היא הודתה כי נהגה להטריד בטלפון את אחד מעוזריה לשעבר. קמפבל יכולה להתנחם בעודה שהיא לא הסלבריטי היחידה שנתקלה בבעיה להיכנס לחנות היוקרתית. גם מדונה וג'וליה רוברטס נשארו בחוץ, לאחר שהעובדים התקשו לזהותן.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully