וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"השמרטף הרס לי את הילד"

3.9.2003 / 0:05

נער בן 16 נאשם בתקיפה מינית של ילדים בעת ששימש כשמרטף. אמו של בן 8 שחשפה את הפרשה: זה לא ילד - זה מפלצת

כתב אישום הוגש אתמול בבית המשפט המחוזי בחיפה כנגד נער בן 16 בחשד שתקף מינית ילדים עליהם שמר כשמרטף. בקול ישראל דווח כי המקרה נחשף בעקבות תלונה במשטרה שהגישה אמו של אחד הילדים, בן שמונה.

הנער החשוד שמר על הילד במשך שלושה ימים, ועל פי החשד התעלל בו מינית ופיזית. לפני כחודש סיפר הילד על המעשים המגונים ומעשי הסדום שבוצעו בו לחברה מכיתתו. החברה סיפרה לאמה, וזו סיפרה על כך לאמו של הילד. בעקבות תלונתה של האם, שוחחה חוקרת נוער עם הילד שהותקף, וגילתה כי הוא אינו היחיד שנפל קורבן למעשי הנער.

אמו של הילד סיפרה לקול ישראל: "זה נודע לי ביום שישי אחר הצהריים. אני השתוללתי ורציתי לפגוע בו אישית. אבל אמרו לי שלא כדאי לי. רציתי שמישהו יפגע בו אישית וירגיש את הכאב שאני סובלת. ביום ראשון לאחר מכן הגשתי תלונה".

לטענת האם, המשטרה חשפה שלושה מקרי התעללות נוספים שביצע הנער. "באחד המקרים הילד לא מתפקד ולא מתקשר, ואני מקווה שהוא יצא מזה. אולי בגלל שהוא יותר בוגר, בן 11 וחצי, הוא קיבל את זה יותר קשה. או שהוא עבר דברים יותר דרמטיים".

האם סיפרה כי בנה השתנה מאז האירוע. "אנחנו בטיפולים. הוא עצבני, לא שקט ולא רגוע. כל הזמן במצב של להילחם, כאילו הוא מרגיש שהוא צריך להתגונן ממשהו. היה לי ילד טוב והוא הרס לי את הילד. יש לו בקיאות בנושא המיני יותר מילד בן 18".

"הבנתי מהחוקרים שהאבא של הילד הוא מאד נחמד, לא עבריין, ואני לא מבינה איך בבית כזה גדל ילד מפלצת כזה. זה מפלצת - לא ילד. אני לא קולטת איך בן אדם יכול לעשות דבר כזה, ולהיות שלם עם עצמו. ללכת לישון ולבוא למחרת לאותו ילד ולהמשיך לפגוע בו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully