וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרחקה לחודשיים וקנס לדני לוי

3.3.2001 / 18:53

יו"ר הפועל פ"ת ספג את העונש בגין התבטאויותיו כלפי השופט ניר בעבור. 500 ש' קנס למאמן פ"ת אלי כהן. ההחלטה בעניין מכבי הרצליה נדחתה

אופירה אסייג

יו"ר הפועל פ"ת, דני לוי, ספג הערב עונש של הרחקה של חודשיים מספסל הקבוצה וקנס של 5,000 ש"ח בעקבות ההתבטאויות החריפות שלו כלפי השופט ניר בעבור.

מאמן הקבוצה, אלי כהן, ספג קנס של 500 שקלים, גם הוא בעקבות התבטאויות, אך פחות חריפות משל היו"ר. כהן, אגב, לא הגיע לוועדת המשמעת.

בעבור פסק על פנדל לזכות מכבי ת"א במשחק בשבת, כאשר הוכח בצילומי הטלוויזיה שברוך דגו הוכשל מחוץ לרחבה. לוי אמר לדיין: "ניר בעבור הוא שופט שקרן וכל מה שכתוב בדו"ח הוא שקר וכזב. אני מוכיח כאן בעזרת קלטות הווידאו שבעבור לא צודק. אבל מה זה משנה, כבר החלטתם על העונש והמקום הזה מגעיל ומביא לי חשק להקיא. לא נותרה לי טיפת כבוד להתאחדות לכדורגל אחרי הערב הזה".


יו"ר מכבי הרצליה, אריאל שיימן, שכנע הערב את הדיין שהנהמות לא היו על רקע גזעני.

פסק הדין בעניין, מכבי הרצליה, שהוזמנה לוועדת המשמעת בעקבות הנהמות של אוהדי קבוצתו לעבר שחקן הפועל כפ"ס, יניב צ'יצ'יאן. יו"ר הקבוצה, אריאל שיימן, שכנע את הדיין שלא יכול להיות שזו נהמה גזענית, כיוון שהשחקן לא ערבי וצבע עורו לא שחור.
הדיין החליט לשמוע את חוות דעתו של השופט מאיר לוי ורק אח"כ הוא יחליט את פסק הדין.

שיימן אמר ל-ONE: "השחקן הוא בדיוק כמו כל השחקנים, ואם הוא היה ערבי והיו נשמעות נהמות, הייתי מבין למה אני מוזמן. אבל בדו"ח השיפוט מאיר לוי לא צוין שנהמות גזעניות אלה הושמעו כלפי שחקן כפ"ס, שפגע בשחקן הרצליה ללא כדור. אז הקהל השמיע את הנהמות".

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully