וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשה ברחה מבית חולים לפני לידה

2.9.2003 / 14:23

ויולט חביבי, בת 37, חוששת שתינוקה יועבר לידי רשויות הרווחה. היא ובעלה שבו למאהל המחאה של האימהות החד הוריות בירושלים; ביה"ח: היא כלל לא עמדה ללדת

ויולט חביבי, אישה בת 37 שטענה כי היא כורעת ללדת, נמלטה הבוקר מבית החולים "שערי צדק" בירושלים, מחשש שתינוקה יילקח ממנה על ידי רשויות הרווחה. לאחר ששהתה במקום מסתור, הגיעה האישה עם בעלה למאהל המחאה של האימהות החד הוריות בירושלים.

בני הזוג התגוררו בתקופה האחרונה במאהל, בו שוהות גם משפחות שילדיהם נלקחו למשפחות אומנות. שלושת ילדיהם האחרים של בני הזוג נלקחו זה מכבר על ידי שלטונות הרווחה, בצו בית משפט. אתמול סירבה האישה להתפנות לבית החולים, ורק לאחר שכנועם של אנשי מד"א - שהסבירו לה שהתנאים הירודים במאהל עלולים לפגוע בה ובתינוק - פונתה לבית החולים.

בעלה של האישה, חיים, סיפר לגלי צה"ל כי "כשהגענו לבית החולים הגיעו למקום שוטרים ופקידות סעד, שאיימו לקחת את התינוק מרגע הלידה". לדבריו, "אנחנו נמצאים בפחד ולא יודעים מה לעשות". בני הזוג מתכוונים ליילד את תינוקם בכוחות עצמם במאהל.

מנכ"ל משרד הרווחה, פרופסור דב גולדברגר, קרא לבני הזוג לשוב לבית החולים. לדבריו, "אנחנו לא לוקחים ילדים. האישה יכולה ללדת בשקט ובשלווה, ואף אחד לא ייגע בילד". מבית החולים נמסר למערכת וואלה! חדשות כי חביבי כלל לא כרעה ללדת. לדברי בית החולים, האישה הגיעה מיוזמתה לבית החולים, ולאחר שנבדקה לא נמצאה כמי שעומדת ללדת. כעבור זמן מה, לאחר שהמתינה לתוצאות הבדיקה, נעלמה מהמקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully