וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רובנר בסיכומיו: "אקירוב ראה לנגד עיניו רק שיקול אחד - הסיכוי לאקזיט שמן"

3.3.2001 / 18:53

טוען כי אין בבקשתו של אקירוב תשתית מתאימה להטלת עיקולים, שכן היא אינה נסמכת על מסמכים בכתב

אמיר הלמר
ltpgt
היום הגישו דיוויד רובנר וחברת נט2וויירלס לביהמ"ש המחוזי בתל אביב את סיכומיהם בבקשה להטלת עיקולים שהגיש אלפרד אקירוב במסגרת תביעתו נגדם להשבת השקעתו בחברה בסך 20 מיליון שקל.
lt/pgt

ltpgt
רובנר, המיוצג ע"י משרד עוה"ד ברקמן וקסלר סהר בלום ושות', טוען בסיכומיו כי "אקירוב ראה לנגד עיניו שיקול אחד שהאפיל על כל החסרונות שנבעו מאילוצי הזמן, והוא הסיכוי לאקזיט שמן ומהיר... משתקוותו זו נכזבה, הוא מייצר בדיעבד טענות שווא על מנת להתחמק מהשקעתו, במקום להתייצב באומץ מאחורי החלטתו שלו".
lt/pgt

ltpgt
רובנר טוען כי כל טענותיו של אקירוב הן טענות בדבר קיומם של מצגי שווא בשלב הטרום חוזי, וטענות אלו על פי טיבן וטבען אינן מהוות תשתית מתאימה לעיקולים זמניים.
lt/pgt

ltpgt
בכדי להקים תשתית ראויה, טוען רובנר, על המבקש עיקול להראות מסמך בכתב או ראיות מהימנות המקימות לה זכות תביעה - דבר שלטענתו לא נעשה ואף לא יכול להיעשות, שכן מדובר, אף לגישתו של אקירוב, במצגי שווא בעל פה.
lt/pgt

ltpgt
יתרה מכך, רובנר טוען כי המסמכים הרבים שצירף אקירוב לבקשתו אינם מתייחסים לעילת התביעה, שהיא כאמור מצג שווא בשלב הטרום חוזי ובעל פה, ולפיכך אינם רלוונטיים. לטענתו, בהסכם שנחתם לבסוף קיים סעיף לפיו המסמכים הנזכרים בהסכם, והם לבדם, מהווים את מלוא ההסכמות בין הצדדים, ואף צד לא יהיה קשור בכל דרך שהיא במצגים, התחייבויות והבטחות שלא נכללו בהסכם. לפיכך, טוען רובנר, מנוע אקירוב מלטעון לקיומם של מצגי שווא בעל פה.
lt/pgt

ltpgt
רובנר טוען כי בקשתו של אקירוב להטיל עיקול על החברה מנוגדת לאינטרס שלו עצמו, כבעל מניות שאמור לשאוף לכך שהחברה תמשיך לעבוד ולשגשג. בהתנהגות זו חשף אקירוב את המניע האמיתי שמאחורי בקשת העיקול, והוא רצונו ליצור איום מוחשי בשיתוק החברה, עד שלא תהיה לה ברירה אלא להיכנע לדרישותיו - חסרות שחר ככל שיהיו.
lt/pgt

ltpgt
רובנר משלב בסיכומיו אתנחתא קומית: "הפלגתה של המבקשת על פני עשרות עמודים בתאור מצגי שווא, שניתנו לה בעל פה בשלב הטרום חוזי, מזכירה בנסיבות אלה... את הבדיחה הידועה על שרלוק הולמס שיצא עם עוזרו ווטסון לקמפינג. באחד הלילות ביקש שרלוק מווטסון להביט לשמיים ולתאר מה הוא רואה. על כך ענה ווטסון כי הוא רואה 'שמיים בהירים וכוכבים נוצצים'. משכך שאל שרלוק: 'ומה פירוש הדבר?', ו-ווטסון ענה: 'כחובב מדע, אני רואה את קטנותו של האדם ביקום הענק, כאיש מאמין, אני רואה את גדלותו של אלוהים, וכמטאורולוג חובב אני יודע שמחר יהיה יום יפה', ומיד הוסיף: 'מדוע אתה שואל על כך, שרלוק? מה זה אומר לך?'. על כך ענה שרלוק הולמס: 'פשוט גנבו לנו את האוהל'".
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully