וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אם גוטמן היה מגיע לאימון - הוא היה מקבל מכות"

3.3.2001 / 18:53

הציטוט הנ"ל שייך לאוהד בית"ר ירושלים, בשם דניאל כהן, שעומד לפרסם גילוי דעת הקורא להתפטרות המאמן: "מוכן להוציא מכיסי 100 אלף שקל". ייתכנו הפגנות ליד ביתו של גוטמן בחיפה

אוהדי בית"ר ירושלים ממשיכים להחריף את המאבק נגד המאמן אלי גוטמן, שמאושפז כעת בביה"ח. על המבצע, שהחל להתארגן השבוע, אחראי דניאל כהן, בן 40, בעל חברה לעבודות חשמל. כהן החליט לממן מכיסו את המבצע, שבמסגרתו יפורסמו בימים הקרובים גילויי דעת בעיתונות הקוראים להתפטרותו של גוטמן.

בכל רחבי הארץ הוצבו נקודות החתמה על עצומות, כשהכוונה היא להעבירן אל הבעלים גד זאבי ביום ראשון, יום המשחק הקרוב מול הפועל ת"א. בין השאר, הוצבו נקודות החתמה בבת-ים, בראשל"צ, נהריה, עכו, ראש העין, רמה"ש, אילת, אשדוד, ר"ג, חדרה, בני עטרות, מעלה אדומים וירושלים.

ביום ראשון גם יוקם אוהל מחאה ליד איצטדיון טדי ותצא קריאה לאוהדים להחרים את המשחק ולא להיכנס. לא נפסלת גם האפשרות של קיום הפגנות ליד ביתו של גוטמן בחיפה.

דניאל כהן אמר ל-ONE: "עוד לא היה דבר כזה בכדורגל הישראלי. שום מאמן לא קיבל את מה שגוטמן קיבל, ואין שום תוצאות. אחרי ההפסד המביש לצפרירים הוא יצא לטלוויזיה ואמר שייקח אחריות, אבל הוא לא עשה את זה. גם אהוד ברק אמר אחרי ההפסד בבחירות שהוא שיילך, אבל כשהוא לא הלך - הפעילו עליו לחץ ועכשיו הוא הבין. אם גוטמן היה מגיע היום לאימון - הוא היה מקבל מכות. אני מוכן להוציא מכיסי אפילו 100 אלף שקל, ואם יהיה צורך, האוהדים יארגנו מגבית בשביל גוטמן".

"הקוסם שמנסה להעלים אימפריה"

להלן נוסח גילוי הדעת שיפורסם בעיתונות:

הקוסם שמנסה להעלים אימפריה

"אלי גוטמן, פעם היית יקר. תמכתי, הרמתי שלטים לתמיכתך, לעודד את רוחך וחשבתי שזה לנכון. לא ידעתי שזה יעלה לי ולאוהדים הרבים שנמצאים בכל פינה וקצה בארץ ביוקר.

כשהיית זקוק לתמיכה - תמכנו. חשבתי שיש לך יושר מקצועי. כנראה שלא. אם כן, אז אנא ממך - לך מבית"ר. הרסת אותה, פילגת אותנו ויותר מכל, רק אתה הקוסם יכולת לעשות את זה.

שביום א' יהיו יותר אוהדי הפועל ת"א מאיתנו במבצרנו טדי. לך, לך. הרסת אותנו. תמוך בנו כרגע כבני-אדם. לך.

מאמנים יותר גדולים ממך הלכו מקבוצות יותר גדולות מבית"ר ופינו את הבמה למאמנים אחרים. אנא לך, תן לנו להציל את המעט שנשאר.

אם יש לך בעיה כספית, לא יהיה לנו קשה לעשות למענך (יותר למעננו) מגבית. כל אותם אוהדים שלא הגיעו לאותן תצוגות נפל שראינו, יגיעו לתרום את כספם. רק שתלך".

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully