וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפתחת המלחמה על הטלפון הסלולרי החכם: סימביאן נגד מיקרוסופט

3.3.2001 / 18:53

סימביאן מודיעה על שיתוף פעולה עם סימנס; מיקרוסופט וסנדו הבריטית משיקות טלפון חדש עם מסך צבעוני ושירותי מולטימדיה

גיא צ'אק
ltpgt
הקבוצה האירופית סימביאן הודיעה היום בכנס GSM בקאן שיצרנית האלקטרוניקה הגרמנית סימנס תשתמש במערכות תוכנה שלה בטלפונים סלולריים חכמים. סימביאן כוללת את יצרניות ציוד התקשורת המובילות (פסיון, מוטורולה (סימול: MOT), נוקיה, אריקסון ופאנסוניק) שחברו יחד כדי לפתח מערכות משובצות מחשב במכשירים ניידים.
lt/pgt

ltpgt
מערכות התוכנה של סימביאן מסוג EPOC מתחרות באופן ישיר באלה של מיקרוסופט ופאלם (סימול: PALM) , שנמצאות גם הן במאבק על דומיננטיות בתחום המבטיח החדש - מערכות משובצות מחשב למכשירים כגון טלפונים סלולריים, מחשבי כף היד, מחשבים נישאים וגם שואבי אבק ומקררים.
lt/pgt

ltpgt
עבור פסיון, שהיא המובילה בסימביאן מבחינת הטכנולוגיה למכשירים ניידים, מדובר בפריצת דרך. נתח השוק של החברה אינו גדול והוא אף הצטמצם לאחרונה באירופה לטובת התוכנה של פאלם. אולם כאשר סימנס, יצרנית הטלפונים הסלולריים הרביעית בגודלה בעולם, מתחילה להשתמש במוצרי התוכנה של סימביאן, זוהי הצבעת אמון עבור פסיון.
lt/pgt

ltpgt
האנליסטים מציינים כי מדובר בהתפתחות חיובית ביותר עבור החברה, אולם היא עדיין נמצאת בפיגור לעומת מיקרוסופט ופאלם. הן למיקרוסופט והן לפאלם יש מוצרים מוכנים, בעוד שלפסיון יש כיום תשתית מחקר ופיתוח.
ltbrgt
lt/bgtמיקרוסופט מעבר לפינהltbgt
מיקרוסופט אינה מבזבזת זמן, ובאותו כנס בקאן תשיק בשיתוף עם סנדו הבריטית טלפון סלולרי צבעוני מסוג Z100 Smartphone. מדובר בטלפון נייד קטן עם מסך צבעוני משוכלל, שאיכותו דומה למסך של מחשב נישא. הטלפון יעבוד בטכנולוגיית GSM ברחבי אירופה, אסיה ואמריקה. המכשיר שיגיע לשווקים בסתיו 2001 כולל את מערכת התוכנה מסוג סטינגר של מיקרוסופט.
lt/pgt

ltpgt
מיקרוסופט הודיעה עוד כי בעקבות סנדו, ינסו טלסטרה (סימול TLS) האמריקאית, וודאפון הבריטית ו-T-Mobil הגרמנית את מוצרי התוכנה שלה במכשירים של סמסונג ומיצובישי. הטלפונים החכמים יספקו שירותי דואר אלקטרוני, מולטימדיה, יומנים וגישה לרשתות פנימיות של חברות.
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully