וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת Every Net Works פותחת את משרדיה הראשיים בניו יורק

3.3.2001 / 18:53

במהלך שנת 2001 מקווה החברה להכפיל את מספר עובדיה

עינב בן יהודה
ltpgt
חברת הסטארט אפ Every Net Works המפתחת פלטפורמה לניהול קבוצות עבודה, פרויקטים ושירותי תקשורת בזמן אמיתי, פותחת את משרדיה הראשיים בניו יורק.
lt/pgt

ltpgt
הפעילות העסקית של חברת Every Net Works, הפיתוח העסקי, השיווק, המכירות והתמיכה ינוהלו מהסניף הראשי בניו יורק. הסניף בישראל ימשיך לשמש כמשרדי המחקר והפיתוח של החברה.
lt/pgt

ltpgt
החברה נמצאת בתהליך גיוס להרחבת המשרדים בחו"ל, בין התפקידים אותם מעוניינת החברה לאייש בחו"ל: מנהל מכירות וסמנכ"ל שיווק. החברה, המעסיקה כ-30 עובדים בארץ ובחו"ל, רוצה לקלוט כ-30 עובדים נוספים במהלך 2001. מטרת החברה כי את המשרדים בארה"ב יאיישו כשני שלישים מעובדי החברה.

Every Net Works, שנקראה עד לאחרונה Come2gether, היא חברה בבעלות פרטית שהוקמה בסוף 1999. לפני כחודשיים השלימה החברה סבב גיוס הון פרטי בהיקף של 1 מיליון דולר, מבעלי המניות הקיימים וממספר משקיעים פרטיים חדשים. לפני סבב זה השקיעו בחברה חברת ההשקעות הישראלית, CAP Ventures, שבראשה עומד ד"ר מיכה אנגל, איש דיסקונט השקעות לשעבר, וקבוצה של משקיעים פרטיים.
lt/pgt

ltpgt
מוצר הדגל של החברה הוא פלטפורמה המשלבת ניהול קבוצות עבודה, שירותי תקשורת, ניהול פרויקטים, ומערכות לעבודה משולבת בזמן אמיתי. היא נועדה לאפשר קיומן של קבוצות עבודה, המערבות גם לקוחות, ספקים וגופים נוספים שמחוץ לארגון, תוך הקפדה על תקשורת מאובטחת וללא יצירת עומס עבודה נוסף עבור מנהלי הרשתות.
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully