וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השקה וירטואלית לאופל קורסה החדשה

3.3.2001 / 18:53

הקמפיין הווירטואלי יושק במקביל לקמפיין עיתונות, שילוט חוצות ודיוור ישיר שהפיק משרד דובצקי זקס, בעלות כוללת של 450 אלף דולר

נורית שר
ltpgt
UMI יוניברסל מוטורס ישראל תשיק בתחילת השבוע הבא קמפיין וירטואלי לאופל קורסה החדשה. הקמפיין מיישם את הטכנולוגיה האינטראקטיווית שמחליפה את הבאנר ושיטות פרסום אחרות המקובלות ברשת האינטרנט.
lt/pgt

ltpgt
במקביל יוצאת החברה גם בקמפיין עיתונות, שלטי חוצות ודיוור ישיר, באמצעות משרד הפרסום דובצקי זקס. סך כל עלות הקמפיינים - 450 אלף דולר.
lt/pgt

ltpgt
הקמפיין הווירטואלי החדש לאופל עושה שימוש בכלי מולטימדיה אינטראקטיוויים חדשים (Rich Media). הטכנולוגיה כוללת הצגת אנימציה על גבי שכבה שקופה (סרטון Flash), תנועה דינמית וסאונד מלא - במטרה לעודד מסחר מקוון ולהגביר את האפקטיוויות הפרסומית.
lt/pgt

ltpgt
הפלטפורמה הפרסומית האינטראקטיווית של הקמפיין, באמצעות טכנולוגיית Toplayer של חברת הסטארט אפ Ad4ever, מאפשרת לגולש להגיש בקשות ל-in trade, לנסיעות מבחן, למפרטים טכניים ויזואליים ולפרוספקטים אלקטרוניים.
lt/pgt

ltpgt
MRM זן טרופי ישראל, בבעלות מקאן אריקסון העולמית, אחראית על הקריאייטיב הכולל של הקמפיין ועל עיצובו, שיעלה באופן בלעדי בפורטל MSN.

אופל קורסה החדשה מוצעת בגירסאות שלוש וחמש דלתות, עם מנועי 75 ו-90 כ"ס. לשני המנועים 16 שסתומים והזרקת דלק רב נקודתית ממוחשבת מהדור האחרון. שניהם עומדים בתקן זיהום האוויר העתידי (2005) יורו 4. המכונית מציעה תיבת הילוכים ייחודית - איזיטרוניק, בעלת חמישה הילוכים קדמיים, המנוהלים באופן אוטומטי וממוחשב.
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully