וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הראל לוי הלילה בסיבוב השני מול יוז'ני

3.3.2001 / 18:53

טורניר ממפיס: הישראלי יפגוש את המדורג 80 בעולם, עלה לשמינית-הגמר בזוגות. ארגנטינה: רן ברבע-גמר הזוגות. צרפת: בר וארליך ברבע-גמר הזוגות.

חזי רוזנקרנץ

הראל לוי, הטניסאי הבכיר של ישראל (64 בעולם) יפתח הלילה (רביעי) את הופעותיו בטורניר היחידים בממפיס, ארה"ב (סך פרסים 800 אלף דולר), כשיתמודד בסיבוב השני מול מיכאל יוז'ני הרוסי, המדורג 80 בעולם, שגבר בסיבוב הראשון על אנדריאה גאודנזי מאיטליה.

לוי עבר אוטומטית את הסיבוב הראשון, ואם ינצח את יוז'ני, הוא
ישחק בשמינית-הגמר מול המנצח בין סטולטנברג האוסטרלי לגונזאלס
הצ'יליאני.

בטורניר הזוגות העפיל לוי עם בן זוגו אנדרה סה מברזיל לשמינית-הגמר אחרי ניצחון בשלוש מערכות על האמריקאים פול גולדסטין וג'ון תומאס. לוי וסה ניצחו 4:6 במערכה הראשונה, הפסידו 6:4 בשניה, אבל חזרו וניצחו באותה תוצאה את המערכה האחרונה. בסיבוב הבא יפגשו לוי וסה זוג אמריקאי אחר - אלכס אובראיין
וג'ונתן סטארק.

אייל רן העפיל העפיל לרבע-גמר טורניר הזוגות בבואנוס איירס,
ארגנטינה (625 אלף דולר), אחרי שניצח עם אנטוניו פרייטו הברזילאי את מרסלו ריוס מצ'ילה ולואיס לובו מארגנטינה. רן ופרייטו ניצחו 4:6 במערכה הראשונה, הפסידו 6:3 בשניה וניצחו שוב 6:7 במערכה האחרונה אחרי שובר שיוויון דרמטי.

בטורניר אנריזו בצרפת (75 אלף דולר) הפסיד נועם בר בסיבוב
הראשון 7:6 ו-6:4 לג'קובו דיאז, המדורג שלישי בטורניר. נועם בר ויוני ארליך עלו לרבע-הגמר בזוגות אחרי שניצחו 2:6 ו-1:6 את תיירי אסיון ופלורנט סרה.

בטורניר צ'נדיגר בהודו (25 אלף דולר) ישחקו היום אנדי רם ונועם אוקון בשמינית-הגמר. השניים גם אמורים להתמודד זה מול זה בסיבוב הראשון של טורניר הזוגות.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully