וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תל אביב: טבע, נייס ופורמולה מובילות את המעו"ף לירידה של 0.5%

3.3.2001 / 18:53

מניית סאני בולטת בירידה של 5% בעקבות הידיעות לפיהן תפרסם אזהרת רווח

אלי דניאל

הבורסה התל אביבית החלה את יום המסחר בירידות שערים של למעלה מ-1%. מדד המעו"ף רושם בשעה זו ירידה של 0.56% לרמה של 457.09. מדד ת"א יורד בשיעור של 0.58% לרמה של 446 נקודות. מדד התל-טק יורד כעת בשיעור חד יותר של 1.23% לרמה של 336.11 נקודות.

דוד לוי, מנהל מחלקת ההשקעות בתמיר פישמן, סבור כי הירידות שנרשמו אתמול בבורסת הנאסד"ק, הודעתו של ברק אמש על פרישתו ואי הוודאות באשר להקמת ממשלת אחדות לאומית, לאחר שהשוק הפנים כבר כי תוקם ממשלה כזו, יצטרפו לאווירת המסחר השלילית הקיימת בבורסה מזה מספר ימים.

היום הוא יום המסחר האחרון באופציות המעו"ף, וגם לעובדה זו עשויה להיות השפעה על מגמת המסחר בבורסה (המדד הקובע למימוש יהיה מדד הפתיחה שייקבע מחר).

מניית סאני רושמת בשעה זו ירידה חדה של 5%. על פי פרסומים בעיתון "ידיעות אחרונות", צפויה סאני לפרסם אזהרת רווח, לפיה החברה תציג הרעה ניכרת בתוצאותיה הכספיות לשנת 2001.

גם במניות קבוצת פורמולה, שפתחו הבוקר את המסחר עם פערים שליליים, נרשמות ירידות שערים. מניית פורמולה יורדת בשיעור של 2.9%, לאחר שהחלה את המסחר בפער שלילי של 2.6%, ואילו מניית מג'יק יורדת כעת ב-6.3% לאחר פתיחה בפער שלילי של 9.3%. בנק הפועלים פרסם היום את הערכתו לפיה פורמולה תרשום ברבעון הרביעי של שנת 2000 הפסד של 7-5 מיליון דולר.

כמו כן, מרבית המניות הדואליות פתחו הבוקר את המסחר עם פערי ארביטראז' שליליים גדולים, וזאת לאחר ירידות השערים החדות שנרשמו אמש בבורסת הנאסד"ק, בשיעור של כ-4.4%.

מניית טבע, שריכזה בשבוע האחרון את המחזורים הגבוהים בבורסה ופתחה את יום המסחר עם פער ארביטראז' שלילי של 2.2%, רושמת בשעה זו ירידה של 2.4%.

מניית נייס, שהודיעה היום על דחייה של מספר ימים במועד פרסום דו"חותיה הכספיים, רושמת ירידה חדה של 5%, וזאת לאחר שהחלה את המסחר עם פער שלילי של 6%.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully