וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדי eNvelopes שפוטרו: בחצי השנה האחרונה לא שולם עבורנו מס הכנסה, ביטוח לאומי וביטוח מנהלים

3.3.2001 / 18:53

כך נודע ל-TheMarker.com. שלמה זיטמן, מיזמי החברה: היו בעיות תזרים אך התשלומים סודרו; החברה עדיין חייבת לעובדים את שתי המשכורות האחרונות

עינב בן יהודה
ltpgt
לפני כחודשיים פיטרה eNvelopes את כל עובדיה והקפיאה את פעילותה. החברה הוקמה באוגוסט 1999 על ידי 6 יזמים ישראלים, ביניהם שלמה זיטמן, ממקימיה של Cellonet, שפיטרה לאחרונה כמחצית מעובדיה.
lt/pgt

ltpgt
בשיאה מנתה החברה, שפיתחה פלטפורמת דואר אלקטרוני לארגונים ולמשתמשים פרטיים, כ-50 עובדים. החברה נתקלה בקשיים בנסיונה להשלים גיוס הון להמשך פעילותה, ונאלצה לפטר את כל עובדיה.
lt/pgt

ltpgt
אחד העובדים לשעבר אמר ל-TheMarker.com כי כל המפוטרים מחכים עדיין למשכורות של חודש ו-3 שבועות. בנוסף ציין העובד לשעבר כי רק לאחר שפוטרו גילו העובדים כי החברה הפרישה ממשכורותיהם כספים לביטוח מנהלים, מס הכנסה וביטוח לאומי, במשך חצי שנה, אך כספים אלה לא הגיעו ליעדם. "כל הכספים הורדו ממשכורותינו. רק לאחר שפוטרנו גילינו כי בחצי השנה האחרונה לא שולם עבורנו מס הכנסה, ביטוח לאומי וביטוח מנהלים".
lt/pgt

ltpgt
בתגובה טוען שלמה זיטמן כי אכן היתה בעיה של תזרים מזומנים בחודשים ספטמבר ואוקטובר, אך בעקבות גיוס של 400 אלף דולר, הוסדרו התשלומים למס הכנסה וביטוח לאומי. כעת מנסה החברה למכור את הטכנולוגיה שלה לגורמים שונים ולשלם למפוטרים את משכורותיהם האחרונות.
lt/pgt

ltpgt
לדברי העובד, חלק מהמפוטרים נמצאים כעת בקשר עם עו"ד, במטרה לבדוק כיצד יוכלו לקבל את משכורותיהם: "אנחנו כועסים, אך לא נקמנים. אנחנו רק רוצים את מה שמגיע לנו".
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully