וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבעל נרצח - אשתו נפצעה וילדה בת

30.8.2003 / 18:22

לימור הרמלך, שנפצעה אתמול בינוני בפיגוע הירי סמוך לצומת אלון, ילדה בניתוח קיסרי; בעלה שלום, בן 25, נרצח, והובא הלילה למנוחות; הפתח קיבל אחריות

תינוקת בריאה נולדה אתמול אחר הצהריים ללימור הרמלך שבעלה שלום, בן 25 מההתנחלות חומש, נרצח בפיגוע הירי סמוך לצומת אלון מצפון לרמאללה. הרמלך, שהייתה בחודש השביעי להריונה, נפצעה בפיגוע באורח בינוני. סוכנות הידיעות איי.פי, דיווחה כי לימור פונתה לבית החולים הדסה עין-כרם, שם הוחלט לבצע בה ניתוח קיסרי.

הפיגוע אירע אתמול לפני הצהריים: אש מהמארב נפתחה לעבר רכבם של בני הזוג, שעשו את דרכם סמוך לכפר אל מועייר ליד ההתנחלויות שבות רחל ועלי. כתוצאה מהירי התהפך הרכב. שלום הרמלך נפגע קשה מהירי ומת מפצעיו. מצבה של לימור יוצב, והיא פונתה במצב בינוני לבית החולים עם פגיעות בגפיים העליונות ובראש. ארגון גדודי חללי אל אקצה של הפתח נטל אחריות לפיגוע. הלווייתו של שלום הרמלך התקיימה הלילה בכוכב השחר.

צוותי הצלה מקומיים שהבחינו ברכב ההפוך חשבו תחילה כי מדובר בתאונת דרכים ורק לאחר שחילצו את הנפגעים מהמכונית הבחינו בסימני הירי. כוחות הביטחון הוזעקו למקום וסרקו את אזור הכפרים הסמוכים לרמאללה. כוחות הביטחון הפלסטיניים קיבלו את הדיווח על פיגוע הירי והודיעו כי הם מנסים, מצידם, לאתר את האחראים לירי.

ראש מועצת בנימין, פנחס ולרשטיין, אמר בתגובה כי כל הפיגועים באזור נעשים על ידי הרשות הפלסטינית. "הם יוצאים בהוראת המוקטעה", אמר. לדבריו, השניים נסעו להוריו של הגבר והורידו בדרך, זמן קצר לפני כן, את תינוקם בן השנתיים.

"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully