וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסחר לאחר הסגירה: התאוששות קלה במניות הטכנולוגיה הגדולות; אג'ילנט נפלה 17%

3.3.2001 / 18:53

VA לינוקס נפלה ב-20% לאחר שאכזבה בתוצאותיה הרבעוניות והודיעה על פיטורים נרחבים

דפנה מאור
ltpgt
מניות הטכנולוגיה הכבדות התאוששו קלות במסחר לאחר הסגירה בוול סטריט, לאחר שרשמו ירידות חדות במהלך היום. יוצאת דופן היתה אינטל , שהוסיפה ירידה של 0.2% לאחר שירדה ב-8.6% במהלך היום בעקבות הודעתה על קיצוץ מסיווי בהוצאות. יצרנית ציוד המדידה אג'ילנט נפלה ב-17% לאחר שהזהירה מפני האטה חדה בשנה הקרובה.
lt/pgt

ltpgt
מניות סיסקו , אריקסון (סימול ERICY), ומניות i2 (סימול ITWO) התאוששו בשיעור של פחות מאחוז במסחר לאחר הסגירה, לאחר שבמסחר הרגיל נפלו לרמות הנמוכות ביותר שרשמו מזה שנה.
lt/pgt

ltpgt
אג'ילנט (סימול A) נפלה ב-17% במסחר לאחר הסגירה. אג'ילנט לשעבר חטיבת ציוד המדידה של HP, פירסמה לאחר הסגירה תוצאות רבעוניות שעלו במקצת על התחזיות, אולם הזהירה כי בשנה הקרובה תרשום צמיחה של 15%-10%, לעומת צמיחה של 73% ברווח ברבעון הרביעי. ברבעון הקודם היכתה אג'ילנט את התחזיות בעשרות אחוזים. במסחר הרגיל נפלה המניה ב-12%.
lt/pgt

ltpgt
VA לינוקס (סימול LNUX), חברת התוכנה המתמחה במערכת ההפעלה לינוקס, אכזבה עם תוצאות נמוכות מהצפוי ומנייתה צנחה ב-20% במסחר לאחר הסגירה. החברה הודיעה על הפסד של 28 סנט למניה לעומת תחזיות של 26 סנט למניה, והודיעה שתקצץ 25% מעובדיה. כמו כן הזהירה שלא תגיע לרווחיות לפני אוקטובר 2002.
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully