וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנק הפועלים: יתרת המזומנים של מאינד CTI מקנה לה חוסן עסקי והזדמנויות לרכישות ומיזוגים

3.3.2001 / 18:53

בבנק מתחילים לכסות את מניות החברה עם המלצת "קנייה" במחיר יעד של 11.3 דולר - הגבוה ב-50% ממחיר השוק

שלומי גולובינסקי
ltpgt
"תחומי הפעילות של מאינד , הם מאבני היסוד החשובות ביותר בתחום האינטרנט, המאפשרות את פעילותן העסקית של כל ספקיות שירותי האינטרנט", כך כותב האנליסט משה מושקוביץ מבנק פועלים. מושקוביץ מתחיל לכסות את מניות מאינד CTI, הנסחרות בנאסד"ק עם המלצת "קנייה" ומחיר יעד של 11.3 דולר - הגבוה ב-50% ממחיר המניות כעת בנאסד"ק.
lt/pgt

ltpgt
מאינד מפתחת מערכות לחיובים כספיים (בילינג) ושירותים נוספים על גבי פרוטוקול האינטרנט. הטמעתה של מערכת בילינג בתוך חברה עסקית מאפשרת, בנוסף למערכת הבילינג עצמה, ביצוע מעקב, שליטה וניתוח דקדקני של ביצועי משתמשי המערכת. רמת הסיכון של הענף נמוכה יחסית לחברות אינטרנט אחרות, מאחר שהן לא מתבססות על יישום אחד כלשהו שיקום או ייפול, אלא על כל תעשיית האינטרנט.
lt/pgt

ltpgt
מושקוביץ מעריך כי התחרות בין חברות מסוגה של מאינד תלך ותחמיר, במקביל לתחרות בין ספקיות האינטרנט הקטנות והבינוניות. משום כך החברות יצטרכו לתת מענה לכל טכנולוגיה חדשה שתתפתח על מנת לשמור על האטרקטיוויות שלהן.
lt/pgt

ltpgt
מושקוביץ מציין כי על מנת לשמור על יתרונה הטכנולוגי, מאינד שמה דגשים על מספר תכונות קריטיות של המוצרים, כמו היכולת לגדול יחד עם הגידול בפעילות לקוחותיה, כלומר שימוש בטכנולוגיה של ארכיטקטורה רבת שרתים, שתאפשר הוספת שרתים בהתאם לצורכי הלקוח, וכן יכולת תמחור גמישה, שתאפשר שינוי מחירים ויציאה במבצעים שונים בזמן אמת.
lt/pgt

ltpgt
לדברי מושקוביץ, יתרת המזומנים של החברה מקנה לה חוסן עסקי ופותחת לה הזדמנויות אטרקטיוויות לרכישות ומיזוגים.
lt/pgt

ltpgt
התחזית של מושקוביץ מדברת על צמיחה של 78% במחזור המכירות של החברה השנה ל-28 מיליון דולר, ועל שולי רווח של 82%. מושקוביץ מעריך עוד כי בשנת 2002 קצב הצמיחה של המכירות יואט, אך עדיין יסתכם בשיעור גבוה יחסית של כ-67%.
lth5gt lthrgt
לצפייה בריכוז המלצות האנליסטים לחצו על הלינק "המלצות אנליסטים" שבראש העמוד.
lthrgt
lth5/gt
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully