וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תל אביב: ציפייה למגמה מעורבת עם נטייה לירידות במחזורים נמוכים

3.3.2001 / 18:53

מרבית המניות הדואליות פותחות את יום המסחר עם פער ארביטראז' שלילי

אלי דניאל

הבורסה התל אביבית צפויה להמשיך ולדשדש במקום. לאחר שבשני ימי המסחר האחרונים נרשמו מחזורי מסחר נמוכים מ-150 מיליון שקל, נראה כי יום המסחר הנוכחי אינו צפוי להוות את נקודת המפנה.

דוד לוי, מנהל מחלקת ההשקעות בתמיר פישמן, סבור כי הירידות שנרשמו אתמול בבורסת הנאסד"ק, הודעתו של ברק אמש על פרישתו ואי הוודאות באשר להקמת ממשלת אחדות לאומית, לאחר שהשוק הפנים כבר כי תוקם ממשלה כזו, יצטרפו לאווירת המסחר השלילית הקיימת בבורסה מזה מספר ימים.

מחזורי המסחר היום צפויים להיות נמוכים, בדומה לימים האחרונים. פעילים בשוק ההון סבורים כי כל עוד לא תוקם ממשלה חדשה, בין אם ממשלת אחדות ובין אם ממשלה צרה, וניתן יהיה לראות לאן מתקדם המשק, הן מבחינה מדינית והן מבחינה כלכלית, המשקיעים מעדיפים להמתין "על הגדר" ולא לפתוח פוזיציות חדשות בבורסה.

מספר מניות דואליות יפתחו הבוקר את המסחר עם פערי ארביטראז' שליליים גדולים וזאת לאחר ירידות השערים החדות שנרשמו אמש בבורסת הנאסד"ק, בשיעור של כ-4.4%.

מניית טבע, שמרכזת בשבוע האחרון את המחזורים הגבוהים בבורסה, תפתח את יום המסחר עם פער ארביטראז' שלילי של 2.2%. מניית נייס תחל את המסחר עם פער שלילי של 6%, מניית פאראדיים פותחת בפער שלילי של 6.7% ואילו מניית מטאלינק פותחת בפער שלילי של 4.4%.

גם מניות קבוצת פורמולה פותחות הבוקר את המסחר עם פערים שליליים. פורמולה מתחילה את המסחר בפער שלילי של 2.6%, קריסטל תפתח עם פער שלילי דומה ואילו מניית מג'יק תפתח עם פער שלילי של 9.3%.

לעומתן, מניית דלתא תחל את יום המסחר עם פער חיובי של 6.7% ואילו אלביט תפתח בפער ארביטראז' חיובי של 3%.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully