וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפלייד מכרה מערכות בדיקה ישראליות ב-200 מיליון דולר

3.3.2001 / 18:53

החברה העולמית תקצץ 10% משכר המנהלים הבכירים בישראל ובחו"ל בעקבות אזהרת הרווח שפירסמה בשבוע שעבר

הארץ
ltpgt
מאת נעמה קופלמן
lt/pgt

ltpgt
חברת אפלייד מטיריאלס ישראל מכרה יותר מ-100 מערכות SemiVision, בהיקף של כ-200 מיליון דולר, מאז יצאו לשוק ב-99' - כך אמרה מנהלת קו המוצר בחברה, דניאלה ארנון. אפלייד מטיריאלס ישראל עוסקת בייצור מערכות בדיקה ובקרה של ציוד לייצור מוליכים למחצה שאותו מייצרת החברה העולמית.
lt/pgt

ltpgt
מערכת SemiVision, שמחירה כ-2 מיליון דולר, משתלבת בקווי הייצור של מוליכים למחצה ומאתרת תקלות בטרנזיסטורים המצויים בשבבים. המערכת שפותחה בישראל נחשבת לאחת הראשונות בשוק המבצעות בדיקת פגמים אוטומטית, ולא ידנית.
lt/pgt

ltpgt
שבב ממוצע מכיל כיום כ-5 מיליון טרנזיסטורים. להערכתה של ארנון, הבדיקה האוטומטית המתבצעת בסיוע מיקרוסקופ אלקטרוני מהירה עד פי עשרה מבדיקה ידנית.
lt/pgt

ltpgt
פיתוח המערכת החל ב-95' בחברת אופאל, אותה רכשה אפלייד מטיריאלס העולמית בסוף 96' ומיזגה אותה עם חברת אורבוט, ליצירת אפלייד ישראל. המערכת מבוססת על שימוש במיקרוסקופ אלקטרוני, הבוחן את רכיבי השבב מכמה זוויות בו בזמן, והיא מתאימה לטכנולוגיית 0.3 מיקרון של ייצור שבבים.
lt/pgt

ltpgt
אפלייד מטיריאלס היא מיצרניות ציוד ייצור השבבים הגדולות בעולם. בשבוע שעבר פירסמה החברה אזהרת רווח לרבעון הקרוב, ולפיה הכנסותיה יהיו כ-2.0-1.9 מיליארד דולר, ולא 2.42 מיליארד דולר כפי שצפו אנליסטים. במקביל הודיעה שצבר ההזמנות לרבעון הנוכחי ירד ב-33% לעומת הרבעון הקודם, והוא מסתכם בכ-2.43 מיליארד דולר.
lt/pgt

ltpgt
"בתעשיית המוליכים למחצה יש מחזורים של עליות וירידות, ואנחנו כנראה בתחילתה של ירידה", אמר דן וילנסקי, יו"ר אפלייד מטיריאלס ישראל. החברה העולמית הודיעה שתקצץ 10% משכרם של מנהלים מדרגת סמנכ"ל ומעלה, ולדברי וילנסקי, "מדובר במספר זעום של עובדים בישראל ובכמה עשרות עובדים בעולם".
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully