וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלהיט הבא - יריקת צרצרים למרחק

27.8.2003 / 13:38

תחרות יריקת החרקים הלהיבה עשרות אלפים בניו ג'רזי; שיא גינס עומד היום על 917 סנטימטרים; המלצת הבית: צרצר חום ומופשר

בשורה לחובבי תחרויות היריקות - אין לכם במה להתבייש. בניו ג'רזי נערכה השבוע תחרות יריקת צרצרים למרחק. הענף אמנם עוד לא זכה להכרה מטעם הוועד האולימפי, אבל בכנס החרקים השנתי של ארגון חקר המזיקים, הצליחה התחרות למשוך קהל של יותר מ-35 אלף אנשים.

סוכנות איי.פי דיווחה כי לרעיון מאחורי התחרות ה"ייחודית" אחראי טום טרופין, פרופסור לחקר החרקים מאוניברסיטת פורדו, אינדיאנה. טרופין, שחיפש אירוע שילהיב את משתתפי הכנס, ממליץ בחום למשתתפי התחרות על צרצר הבית המוכר לכולנו בתור יצור קטן, דוחה ומעצבן: "הוא בגודל של גלעין של אבטיח, והוא שומר על צורתו גם כשהוא מוקפא". משתתף אחר הוסיף: "והם גם לא כל כך מתפתלים".

אז - למי שמעוניין להתחיל להתאמן, הנה הכללים הפשוטים: המשתתפים עומדים במעגל מסומן באדום, מניחים את הצרצרים (שהופשרו, בינתיים) בפיהם, ואז, תוך 20 שניות - יורקים את החרק רחוק ככל האפשר מבלי לעבור את קו המעגל.

ולמזלזלים - לענף הצעיר יש כבר שיא גינס, שעומד כיום על 917 סנטימטרים. בתחרות הנוכחית, הצליח כריס אודונובן להעפיל למקום הראשון, לאחר שירק את הצרצר שלו למרחק 855 סנטימטרים. הפרס שקיבל - מדליה בצורת צרצר מחייך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully