וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וול סטריט: יצרניות ציוד התקשורת יורדות בעקבות הורדת תחזיות של ליהמן ברדרס

3.3.2001 / 18:53

מניות רשתות הקמעונות רושמות מגמה חיובית בעקבות דו"חות מוצלחים של הום דיפו ווול מארט

עפרה שלו
ltpgt
מניות יצרניות ציוד התקשורת עברו לירידות זמן קצר לאחר פתיחת המסחר. נורטל ממשיכה לרדת לאחר שצנחה בשבוע שעבר בעקבות אזהרת רווח. הורדת המלצות פגעה במניות נוספות במגזר. בקרב מניות רשתות הקמעונות נרשמת מגמה חיובית, לאחר דו"חות טובים של וול מארט והום דיפו.
lt/pgt

ltpgt
מניית נורטל יורדת ב-1%, לאחר שפתחה את המסחר בעלייה קלה. מנכ"ל חברת נורטל 10003649-MRQ, ג'ון רות, אמר היום החברה תצא מחוזקת מהמשבר בכלכלה בארה"ב. רות נשא דברים באסיפה במלון בטורונטו, בעקבות אזהרת הרווח שפירסמה ענקית ציוד התקשורת ביום שישי, והצניחה של כ-33% שבאה בעקבותיה. הוא הכחיש את השמועות על פיטוריו ודחה האשמות לפיהן נורטל פירסמה תחזיות צמיחה מטעות. המשקיעים אינם מתרשמים מהבטחותיו וכאמור, המניה יורדת יחד עם שאר מניות המגזר.

מגזר יצרניות ציוד התקשורת ממשיך לרדת: בנק ההשקעות ליהמן ברדרס הנמיך את תחזיותיו ליצרנית ציוד התקשורת JDS יוניפייז (סימול JDSU), בעקבות תחזיות של מריל לינץ' וקרדיט סוויס פירסט בוסטון. מניית החברה יורדת ב-4.7%. כמו כן, הנמיך בנק ההשקעות את התחזיות ליצרנית ציוד התקשורת ברודקום (סימול BRCM), שהגיבה בירידה של 5.4% וליצרניות השבבים אפלייד מיקרו סירקטס (סימול AMCC) ו-PMC סיירה (סימול PMCS). מניית אפלייד מאבדת 8.4% ומניית PMC נופלת ב-8.6%.
lt/pgt

ltpgt
לוסנט לעומת זאת, עולה ב-2.1%, לאחר שהודיעה כי גוברים הסיכויים כי תצליח לגייס את 6.5 מיליארד הדולר שמטרתם להשאיר את דירוג האשראי של החברה מעל הדירוג "זבל".
lt/pgt

ltpgt
ענקית הקמעונות וול מארט (סימול WMT) דיווחה היום על רווח של 45 סנט למניה, לעומת תחזיות של 44 סנט למניה בלבד. ענקית קמעונות נוספת, הום דיפו (סימול HD), עמדה בתחזיות האנליסטים. מניית וול מארט עולה ב-3.42% ומניית הום דיפו רושמת עלייה של 5.7%.
lt/pgt

ltpgt
וורנר ברדרס, חטיבת הסרטים של AOL -טיים וורנר 10003651-MRQ בחרה בקוקה קולה כשותפה היחידה לקידום מכירות הסרט "הארי פוטר ואבן החכמים", כך דיווח היום ה"וול סטריט ג'ורנל". גורמים מקורבים מסרו כי קוקה קולה תשקיע כ-150 מיליון דולר בשיווק הסרט. מניית קוקה קולה עולה בכ-1%. מניית AOL עולה ב-0.2%.
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully