וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאנטונה במקום פרגוסון?

3.3.2001 / 18:53

המנג'ר האגדי של מנצ'סטר יונייטד עוזב את אולד טראפורד בסוף העונה הבאה ואוהדי מנצ'סטר רוצים לראות במקומו את הצרפתי שהפך אותם לאימפריה

האם ייתכן שאריק קאנטונה יהיה מחליפו של אלכס פרגוסון כמנג'ר מנצ'סטר יונייטד?

סר פרגוסון מסיים את תפקידו במנצ'סטר בסוף העונה הבאה וחרושת השמועות סביב זהות מחליפו צוברת תאוצה מיום ליום. עוזרו, סטיב מקלארן ומנג'ר סלטיק, מרטין אוניל, נחשבים למועמדים המובילים בקרב מקבלי ההחלטות באולד טראפורד, אבל לאוהדים מסתבר, יש תכניות אחרות.

קאנטונה, על פי שמועות, סירב לא מזמן להצעה בסך 6 מיליון דולר לשנה לאימון אולימפיאקוס ויו"ר עמותת אוהדי מנצ'סטר יונייטד, מארק לונגדן, צוטט היום כמי שאמר: "לאריק יש רק בית רוחני אחד וזה אולד טראפורד, אז אם הוא יחזור לכדורגל, זה צריך להיות באולד טראפורד".

לונגדן הסביר שלדעתו, עדיף שקאנטונה יעבוד תקופה מסויימת תחת מנג'ר אחר, דוגמת מקלארן ורק אז יקבל את התפקיד, אבל הדגיש שבכל מקרה "כל מי שזה יהיה, הוא יצטרך להיות אישיות אדירה".

המודל אותו רוצים לראות במנצ'סטר הוא ליברפול של שנות ה-70 וה-80, שידעה לשלב את כוכבי העבר במערכת ונשארה בפסגת הכדורגל במשך שנים רבות.

מנצ'סטר ירשה את ליברפות בתחילת שנות ה-90 ומי שזוהה יותר מכל אחד אחר עם צמיחת האימפריה החדשה הוא הקשר הצרפתי. עובדה מעניינת היא שהמועדונים המאיימים על ההגמוניה של מנצ'סטר באנגליה, ליברפול וארסנל, מנוהלים שניהם על ידי מנג'רים צרפתיים.

בסקר שנערך לא מזמן בין אוהדי הקבוצה, נבחר קאנטונה כגדול כדורגלני המועדון בכל הזמנים וגם בין כוכבי הדור הנוכחי, בקהאם, גיגס, סקולס וחבריהם, ההערכה אליו גובלת בהערצה.

מי שבטוח ישמח אם התסריט הזה אכן יתממש, יהיו העיתונאים האנגלים, שיזכו למסיבות עיתונאים לא שגרתיות. רבים מהם מנסים עד היום לפענח כמה מהצהרותיו בשנים עברו.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully