וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כשתסעי לחלל קחי חזייה ולא, שדייך ירחפו סביבך"

3.3.2001 / 18:53

אשה שהעידה על עצמה כי היא בעלת חזה גדול שאלה מומחים במגזין מדעי מה יקרה לו אם תשהה בחלל; התשובה: השדיים "מתפזרים" לכל הכיוונים ולכן יש ללבוש חזייה שתשמור אותם קרוב לחזה

נשים רבות מחכות ליום בו נוכל לטייל בחלל. לא בגלל העולמות החדשים, הנופים המעניינים והתרבויות השונות, אלא בגלל ההנחה שבחלל, בהיעדרו של כוח המשיכה, לא תצטרכנה הנשים ללבוש חזיות.

השבוע ביטל מגזין מדעי את ההנחה הרווחת הזו וקבע באופן נחרץ: השדיים "מתפזרים" לכל מיני כיוונים בחלל, לכן החזייה הכרחית גם שם. הכרחית, רק אם שדיים שמתפזרים לכל עבר מטרידים אותך.

האחראית לגילוי החשוב הזה היא אחת הקוראות של המגזין ששלחה שאלה בנושא. הקוראת תהתה האם תזדקק לחזייה במקרה ותישלח למשימה בחלל. בתשובה, ענו לה במגזין כי במקרה ותרצה לשמור על שדייה קרוב לחזה, כדאי שתיקח עימה את החזיות.

הקוראת המודאגת הבהירה, כי היא בעלת חזה גדול במיוחד וביקשה לדעת כיצד ייראו שדיה במצב של אפס כוח משיכה. בתשובה שקיבלה הקוראת נכתב, בין היתר, "אם יש לך שדיים גדולים הם ודאי ירחפו סביבך ולא תוכלי להשתלט עליהם. אם את בעלת מידות ממוצעות יותר, זה לא אמור להוות בעיה". רשמתן בנות?

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully